מפגש בלוגרים – היפה והחנון

beauty and the geek season 1 by Uri Chachick.
 
לקראת הגמר של תוכנית הריאליטי “היפה והחנון” שיתקיים ביום שבת הקרוב (1.11) בשעה 21:00, הוזמנו להשתתף במפגש עם הפיינליסטים + זוג אחד מבין הזוגות שהודחו לבחירתנו. הזוג הנבחר היו יואב ודניאל, אבל גם טל (הבן) הגיע לבקר.
 
הכיבוד כרגיל היה נהדר, היו בלונים ואפילו קיבלנו מראה בסוף האירוע, אבל אנחנו לא נתנו לזה להשפיע עלינו, הגענו לשם בשביל לשאול את המתמודדים שאלות קשות ונוקבות וזה מה שעשינו.
 
– –
 
>האם לא נאמר לכם בתחילת התוכנית שיקראו לה “היפה והגאון”?*
שחר: אני הכרתי את הפורמט מחו”ל וכשקראו לנו התייחסו אל התוכנית כאל הגירסה העברית של Beauty and the Geek, כך שלא היתה הטעייה בשום מקום.
 
>האם יש איזשהם דברים שהוסרו בעריכה שהייתם רוצים לשתף אותנו בהם?
דניאל: או-הו, איפה אתה רוצה שנתחיל?
 
גאל: שחר נחר כל לילה (שחר מתפרץ: למה את מגלה?) אז לילה אחד יצאתי אליו, ודיברתי לו לתוך האוזן “היום אתה נותן לי לישון!” אפילו סתמתי לו את האף והוא רק עשה  “חרר.. ברר…” ולא התעורר”.
 
נמרוד: באחד הימים החלטנו שכולם נזרקים לבריכה. כשתפסנו את יואב הוא התפתל וצעק “רגע רגע, החולצה”. נתנו לו להוריד את החולצה. אח”כ הוא צעק “רגע, המשקפיים”. נתנו לו להוריד את המשקפיים. אח”כ “רגע הגרב”. הוא הוריד את הגרב….
כשכבר הצלחנו לזרוק אותו לבריכה הוא לקח איתו שניים מאיתנו.
 
שחר: יואב נמרוד ואני קיבלנו את הכינוי הפרלמנט. נהגנו לשבת ביחד ולהיות ציניים כלפי כל העולם. הבעיה היא שאת הקטעים הכי טובים לא שידרו כי די ירדנו על הספונסרים של התוכנית
 
גאל: יום אחד אחרי שהמצלמות הלכו, השמיעו ברמקולים שיר של פוגו. כל החנונים התחרפנו והתחילו לרקוד כמו משוגעים. הם כמעט שברו את הסלון והשאירו איש הפקה אחד עצבני בטירוף.
 
יואב: בקטע של ההופעה מול קהל, רצו שאני אופיע עם נוצות. בסוף הורדנו אותם מזה.
 
דניאל: קטע לא מצחיק שחבל לי שהורידו בעריכה. באחד הימים מלאני באה אלי ויזמה שיחה מלב אל לב והסבירה לי בדיוק איך היא מרגישה ולמה היא פועלת איך שהיא פועלת. נורא הערכתי אותה על זה וחבל לי שלא טרחו להראות את זה.
 
>מה קורה עם הקשר בין נמרוד ורוקסן?
נמרוד: נפרדנו לאחר 4 חודשים ביחד.
 
רוקסן: אבל אנחנו כל כך מעריכים אחד את השני שנשארנו חברים באמת טובים.
 
>האם החנונים חוזרים למקורות? כי יש שמועות ששחר נצפה בפסטיבל אייקון
שחר (בנימה עצבנית): מה הקשר יש אלפי אנשים באייקון ואם היית רואה חלק מהמארגנים של הפסטיבל הולכים ברחוב לא היית מסווגת אותם כחנונים. מצד שני אם היו רואים אותי בכנס “פנטזי-קון” זה היה סיפור אחר.
 
>האם התוכנית שינתה את נקודת המבט של היפות על אנשים?
רוקסן: התוכנית בהחלט שינתה את נקודת המבט שלי ואת ההשקפות שלי על מה שחשוב בחיים ועל מה שאני מחפשת בגבר.
 
>למה דווקא אתם לוהקתם?
דניאל: לקחו סוגים שונים של יופי. אני לא חושבת שיש בן אדם אחד בארץ שלא ראה בתוכנית לפחות בחורה אחת אותה החשיב ליפה. הם חיפשו גם נשים עם אישיות שונה אחת מהשניה.
 
רוקסן: זו תוכנית שלא פונה לכל הקהל וההצלחה שלה היא כנראה בגלל הקאסט המוצלח.
 
איציק: ההתרשמות מכל אחד מאיתנו היתה שאנחנו מוכנים לקפוץ לתוך המים. ההפקה זיהתה נכון את האנשים שהיו מוכנים ללכת על הסוף.
 
>לא פחדתם שתצאו רע?
רעות: אין לנו שליטה על איך שאנחנו יוצאים. כמובן שמנסים לצאת הכי טוב שאפשר אבל בסופו של דבר זה מה שההפקה רוצה שיראו.
 
שחר: קודם כל באתי בשביל החוויה האינטנסיבית והמטורפת הזאת. כל מה שבא אחר כך, ההכרה והמפגשים, זה רק התוספת ולא המנה העיקרית. התוצאה לא משנה את המהות של החוויה.
 
>מה התוכנית שינתה בך?
גאל: נשברתי כשראיתי שקשה לי לקרוא אחרי 8 שנים בארץ, זה הוכיח לי שלא סתם הלכתי לשם. אני קשה עקשנית ולא מקשיבה אבל רק אחרי שראיתי את עצמי בטלוויזיה האסימון נפל. ראיתי כמה שינוי עברתי והחלטתי ללמוד.
 
רעות: נשארתי מי שאני. כן למדתי לתקשר עם עולם שונה ממני, מה שלא חשבתי בכלל לעשות בעבר. גיליתי שיש לי על מה לדבר איתם.
אני באה מבית חם ותומך ומהניתוק למדתי להעריך את הכל ופחות להתפנק.
 
>טל החדש, הוא מושתל? כי שמענו שהוא מדריך צלילה ובליין
שחר: טל אכן היה בעבר מדריך צלילה והוא אכן בליין ירושלמי אבל הוא חסר בטחון והדברים האלה לא הופכים אותו לפחות חנון. מה שראיתם על המסך היה באמת.
 
דניאל: בהתחלה חשבנו גם אנחנו שהוא מושתל של ההפקה. אפילו עמדתי מאחוריו והסתכלתי לתוך המשקפיים שלו לבדוק שהן אופטיות.
 
>רעות, מה גרם לשוני ביחס שלך לאיציק? הרי בהתחלה לא סבלת אותו
רעות: באתי מבית שבו לימדו אותי לכבד את האחרים. הפרדת המיטות לא היתה אישית. אני קיבלתי את האדם הכי מיוחד, באופן חיובי, וזה לא מה שציפיתי. ציפיתי לקבל מישהו בגודל שלי ובמימדים שלי ואני לא נמשכתי את איציק פיזית מה שגם הקשה עלי להסתדר איתו. דווקא אחרי ה”מייק-אובר” פתאום ראיתי איציק אחר וקצת נפתחתי יותר וכך בעצם הכרתי את איציק האמיתי.
 
>גאל, מה הסיפור עם התביעה המשפטית מול העבודה שלך אחרי התוכנית?
גאל: אחי היה מנהל הרשת שבה עבדתי וביקשתי לצאת לחופשה לתקופת התוכנית והוא אישר לי. כשחזרתי גיליתי שאחי התפטר ולא בצורה טובה. בגלל מה שקורה לא רצו להחזיר אותי לאותו סניף מחשש לנקמה, אלא לאשדוד בתור מחליפה (שזו הרעת תנאים).
 
>מה תעשו עם הפרס?
נמרוד: אחלק למשפחה
 
שחר: אקנה לנמרוד חיתולים (בדיחה שחזרה על עצמה כמה פעמים במהלך האירוע – א.צ.) ואקנה לאפ-טופ.
 
איציק: אני לא מתעסק במה שעדיין לא שלי.
 
רעות: הכסף ילד ללימודים
 
גאל: ללמוד ולעזור להורים.
 
– –
 
בסיום האירוע היה חידון חביב שבו זכו נמרוד ורוקסן בכרטיסים לסרט לבחירתם. אולי עוד נראה אותם ביחד בעתיד…
 
היה נחמד לראות את המתמודדים בלי עריכות ובלי גורם מתווך. גם החנונים נראו פחות גאונים וגם היפות נראו פחות או יותר חכמות. איציק היה היחיד מבין המתמודדים שנשאר גם אחרי השלב של החידון ועד הסוף (אפילו נשאר אחרי) ודיבר איתנו בכיף ובכך בעצם גרם לי לרצות שהוא יזכה (האמת שרציתי את זה גם קודם).
 
השיחה עם היפות גרמה לי להבין שהפוסט הקודם בו התלוננתי על הנטייה של התוכנית להראות את החנוניות כדבר שיש לשנות ואת היופי כדבר שלא צריך, היא לא בהכרח נכונה. עובדה היא ששתיים מהפיינליסטיות כן התחילו ללמוד וכן התבצע אצלן שינוי מבחינת תפיסה של יחסים בין אנשים. עדיין הצורה שבה התכנים מוצגים לאחר עריכה מציגה את חנוניות באור שלילי משהו, אבל זה לא אמור לעניין את המתמודדים עצמם ללקחו מהתוכנית את מה שהם רצו.
 
אז למי שמעוניין לצפות, לא לשכוח שהגמר ביום שבת הקרוב ב 21:00. הבטיחו לנו גמר פגז עם הרבה רגעים מעניינים, אותי שיכנעו לצפות.  
 
למי שמעוניין, הנה קישור לתמונות מהאירוע שאני צילמתי.

logo

Related posts

המיזם – דרושה עוד השקעה

המיזם - דרושה עוד השקעה

הרעיון מאחורי המיזם הוא דווקא נחמד. קחו יזמים והעמידו אותם בפני קהל "משקיעים" שלא באמת צריכים להוציא שקל מהכיס שלהם, אלא רק להחליט איזה מיזם שווה יותר ולתת לו 100,000 שקלים וירטואליים שאולי יהפכו לאמיתיים. הביצוע, לעומת זאת, קצת לוקה בחסר.

משחקי השף – דה-ווייס בגרסת הטעם

משחקי השף - דה-ווייס בגרסת הטעם

לא התפלאתי שרגע לפני שמשחקי השף עלתה לאוויר החליטו במאסטר שף להוסיף גם הם טעימה עיוורת. אבל לקשת אין יותר מדי ממה לחשוש. בשתי התוכניות הראשונות שלה משחקי השף נכשלת במקום הכי חשוב לתוכניות ריאליטי - לגרום לנו להזדהות עם המתמודדים ועם השופטים.

היפה והחנון 4 – בינתיים מאכזב

היפה והחנון 4 - בינתיים מאכזב

הפרק השני של תוכנית ריאליטי אמור להיות הפרק שבו אנחנו באמת מתחילים להכיר את הדמויות, את הדינמיקה ביניהם ולראות משימות מעניינות מצחיקות וכיפיות. רק חבל שהכל נשאר מעושה ולא אמין.

1 Comment

  1. maya567 30 בOctober 2008
    הגב

    פוסט מצוין
    ואחלה תמונות 🙂

Leave a comment