היפה והחנון 4 – בינתיים מאכזב

היפה והחנון 4 – בינתיים מאכזב

מראש ידעתי שאני הולך לכתוב על התוכנית רק אחרי הפרק השני השלה. הפרק הראשון הוא תמיד אותו דבר – הבנים יוצאים לדייט ומתנהגים כמו אהבלים גמורים והבנות עוברות מבחן ידע של תינוקות ובאופן מפתיע גם יוצאות אהבלות גמורות. את הבנות מלבישים בביקיני ואת הבנים מלבישים במיטב האופנה של שנים שסבא שלי מזמן שכח. לבנות דוחפים משפטים מטומטמים לפה (גם כאלה שאין סיכוי שהיו חושבות עליהם לבד) והבנים נדרשים להציג את תחום העניין האיזוטרי שלהם (עיין ערך מפוחון) לעיני המצלמות שוב ושוב. אין חדש תחת השמש וגם לא ציפיתי שיהיה.

הפרק השני לעומת זאת אמור להיות הפרק שבו אנחנו באמת מתחילים להכיר את הדמויות, את הדינמיקה ביניהם ולראות משימות מעניינות מצחיקות וכיפיות. רק חבל שהכל נשאר מעושה ולא אמין. כמעט כל האינטראקציות בין הבנים לבנות נראו מבויימות, כמו למשל בועז ש”כאילו” נרדם באמצע שז’אנה קראה את החומר. אם כבר אתם מביימים את המתמודדים אז לפחות תביימו סצנות שלא לקוחות מקומדיות דרגה ז’. האם באמת אין מספיק אינטראקציות מביכות בין היפות לחנונים שההפקה נאלצת להגיד להם מה לעשות?

אבל שיא השיאים של העליבות היתה משימת הההתאבקות. כולנו יודעים כבר ש WWF זה לא אמיתי, אבל היה אפשר לצפות שמשימה, שאחת המשמעויות שלה היא מי יהיה חסין מהדחה, לא תהיה מבויימת. אפשר היה ללמד אותם תרגילי קרב מגע ולראות מי מבצע אותם כמו שצריך. אפשר היה להציב אותם כשמתאבק מקצועי מרתק אותם לקרקע ולראות מי משתחרר (אם בכלל) יותר מהר. אפשר היה לתת להם להאבק בינם לבין עצמם עד שאחד יצא מנצח. היו כל כך הרבה אפשרויות לבחור מתוכן, אך במקום זה בחרו משימה שנהיר לכל מי שצופה בה ששום דבר ממה שהולך שם לא אמיתי. אם אכן הכל מבויים, הרי שגם הזכיה מבויימת ומכאן שגם ההעמדה להדחה לא שווה כלום, וההדחה שהתבצעה היא פחות מלגיטימית.

אני לא יודע אם הפרק השני של העונה הזאת הוא סימן לבאות ולא הייתי רוצה לפסול את כל התוכנית רק בגלל שהיא התחילה רע. העונות הקודמות היו טובות אז אני אתן לזה עוד פרק או שתיים לפני שאחליט אם העונה הזאת שווה צפיה, אבל בינתיים זה לא נראה טוב.

(היפה והחנון, ערוץ 10, ימי שני ב 21:00)

logo

Related posts

הכל הולך אבל לא רץ

הכל הולך אבל לא רץ

"הכל הולך" מצליחה ונופלת באותה נקודה - היא לא סומכת על השחקנים שלה שיסחבו על גבם את התוכנית. נכון, ברשת הביאו קליברים ידועים ומוצלחים שאמורים למשוך קהל, אבל במקום לתת להם לאלתר מציבים אותם בסיטואציות בלתי אפשריות.

פולישוק – עדיין בועטת

פולישוק - עדיין בועטת

בקשת החליטו לשחרר את הפרק הראשון של העונה השלישית של פולישוק ברשת לפני שהוא משודר בטלוויזיה. בעונות הקודמות כתבתי על פולישוק שהיא סאטירה במיטבה ואני שמח לציין שהפרק הראשון של העונה החדשה ממשיך את המסורת הזאת בגאווה.

המיזם – דרושה עוד השקעה

המיזם - דרושה עוד השקעה

הרעיון מאחורי המיזם הוא דווקא נחמד. קחו יזמים והעמידו אותם בפני קהל "משקיעים" שלא באמת צריכים להוציא שקל מהכיס שלהם, אלא רק להחליט איזה מיזם שווה יותר ולתת לו 100,000 שקלים וירטואליים שאולי יהפכו לאמיתיים. הביצוע, לעומת זאת, קצת לוקה בחסר.

Leave a comment