ריאליטי עליך ישראל

כוכב נולד בינלאומי
השבוע הזה היה בסימן הריאליטי. זה התחיל עם האירוויזיון, הכוכב הנולד הבינלאומי שבו עשרים ומשהו מתחרים עפים ביום אחד והזוכה מוכרז בלי שמורחים אותנו עונה שלמה. כמו בכל אירוויזיון מהשנים האחרונות הזכיה היתה חצי פוליטית וחצי בגלל גימיק (בואו נודה באמת, הזיר הזוכה לא משהו בכלל). בועז החביב הביא לנו את המקום התשיעי והרס את המיתוס הידוע על התימנים שתמיד מנצחים.
עד לרגע זה אני לא מאמין שהשיר של איסלנד הגיע למקום נמוך כל כך. אני מתנחם בכך שלפחות התרנגול המזמר מחצי גמר לא עלה…
 
כוכב נולד מקומי
ביום ראשון ושני היה לנו את כוכב נולד. צביקה וחבר השופטים הידוע חזר עם תגבור של הגברת לוסטיג. הם התחילו כרגיל בבוסט לאגו של עצמם (שש עונות, אלפי צופים, לא האמנו, אנחנו גדולים וכו`), המשיכו בלהלל את חדות הלשון של לוסטיג וסיימו במצעד הבושה של הזמר הישראלי – הרבה זייפנים וכמה טובים.
 
לא מובן לי אף פעם למה אנחנו לא זוכים לראות את כל העוברים שלב. ביום הראשון התבשרנו ש20 עברו לשלב הבא אך ראינו בקושי 5. ביום השני הם השקיעו וניסו לתת לנו טעימה קטנה מכל אחד אבל  לשוא – ספרתי פחות מ 20.
שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא רוצה שיפסיקו עם הזייפנים, זה חלק ממה שעושה את התוכנית כיפית לצפיה, אבל שיראו גם את הטובים.
 
הבעיה העיקרית של כוכב נולד העונה (וגם בעונה הקודמת) היא לא התוכניות אלא הפרומואים. אני מאוד נהנה לשמוע מישהו מזייף בזמן התוכנית אבל כשאני שומע “זימרתי ושרתי זימרתי ושרתי” כל יום עשרות פעמים ובקול צווחני, אני מתחיל לתעב את התוכנית מחדש.
 
רוקדים וצוהלים
ביום חמישי התחילה העונה החדשה של רוקדים עם כוכבים. רוב הדברים נשארו אותו דבר, הריקודים לא מוצלחים במיוחד, הבדיחות של קושניר לא מצחיקות במיוחד, הילה לא מראיינת טובה במיוחד ורק גברי לוי נראה כאילו מישהו כיווץ אותו בכביסה… לפחות משהו אחד השתנה.
אולי זה בגלל שזו תחילת העונה, אבל התוכנית שעממה אותי עד שנרדמתי באמצעה ונאלצתי להשלים את החסר מהאינטרנט יום למחרת. מישהו צריך לעשות שם רענון פורמט או שסופה של התוכנית יהיה זהה לזה של נולד לרקוד.
 
ומה בעתיד?
המרוץ למליון, האח הגדול, הישרדות 2, אמת או שקר, היפה והחנון ועוד תוכניות ריאליטי שונות והמשונות. אני חושש שהמגיפה הזאת נמצאת עדיין בתחילת הדרך, אנחנו עוד נגיע למצב שבו נרצה להקיא מתוכניות מציאות לפני שיבינו שצריך גם לגוון.

logo

Related posts

המיזם – דרושה עוד השקעה

המיזם - דרושה עוד השקעה

הרעיון מאחורי המיזם הוא דווקא נחמד. קחו יזמים והעמידו אותם בפני קהל "משקיעים" שלא באמת צריכים להוציא שקל מהכיס שלהם, אלא רק להחליט איזה מיזם שווה יותר ולתת לו 100,000 שקלים וירטואליים שאולי יהפכו לאמיתיים. הביצוע, לעומת זאת, קצת לוקה בחסר.

משחקי השף – דה-ווייס בגרסת הטעם

משחקי השף - דה-ווייס בגרסת הטעם

לא התפלאתי שרגע לפני שמשחקי השף עלתה לאוויר החליטו במאסטר שף להוסיף גם הם טעימה עיוורת. אבל לקשת אין יותר מדי ממה לחשוש. בשתי התוכניות הראשונות שלה משחקי השף נכשלת במקום הכי חשוב לתוכניות ריאליטי - לגרום לנו להזדהות עם המתמודדים ועם השופטים.

היפה והחנון 4 – בינתיים מאכזב

היפה והחנון 4 - בינתיים מאכזב

הפרק השני של תוכנית ריאליטי אמור להיות הפרק שבו אנחנו באמת מתחילים להכיר את הדמויות, את הדינמיקה ביניהם ולראות משימות מעניינות מצחיקות וכיפיות. רק חבל שהכל נשאר מעושה ולא אמין.

0 Comments

  1. ע ל ו מ ה 31 בMay 2008
    הגב

    ואני תוהה על התזמון של רפי רשף
    שפרש מתוכנית הבוקר שלו בדיוק כששרון וכסלר מתחילה לספק חומר חדש ועסיסי לפינת הורוביץ-וכסלר שהיתה פעם ב-8:52… (מותר לכתוב פה גם על רדיו? :-).<br><br>לגבי הגיוון… זה עניין עונתי. לדעתי זה קורה יחד כל פעם מחדש, בתחילת הקיץ. כל הערוצים סיימו את שידור ההפקות הגדולות בין פסח ליום העצמאות, ועכשיו כולם מתחילים את תוכניות הקיץ – כנראה שלכולנו יותר מתאים לשבת יחד בערבי הקיץ ולצפות בריאליטי (כבר כמה שנים טובות…). אני לא לגמרי בטוחה שיש השנה דווקא ממש יותר מבשנים הקודמות… (אבל אני באמת לא מעורה מספיק…).

  2. עכבר כחול מדבר 31 בMay 2008
    הגב

    מביאים את היפה והמרובע לארץ?
    זה הולך להיות טוב

  3. moriarty 31 בMay 2008
    הגב

    רוב התוכניות שהזכרת
    משויכות לז`אנר הריאליטי בטעות. חלקן סתם תחרויות, וחלקן לא באמת תוכניות, אלא מסחטת כספים.<br>האח הגדול היא תוכנית הריאליטי אולי היחידה ברשימה. הישרדות… נו… בערך.

  4. moriarty 31 בMay 2008
    הגב

    יש לי בעיה עם מערכת התגובות של תפוז
    אולי אתה האיש שיכול לפתור אותה, או להעביר אותה לאדם הנכון:<br>כשאני מקבל תגובה, אני מקבל גם אימייל, וגם מסר בתיבת המסרים.<br>אני לוחץ על הקישור, והמספר המהבהב בתיבת המסרים לא מתאפס. זה כל הזמן גורם לי לבדוק את המסרים שלא לצורך, אחרי שכבר קיבלתי מסר על התגובה במייל.<br>הצעתי – להשוות את מערכת התגובות לזו של ישראבלוג. לאפשר קריאה של התגובה במייל, בלי הצורך המייגע להיכנס לאתר של תפוז כל הזמן, רק בשביל לקרוא תגובה אחת, ולאפשר קישור כמו בתגובות בישראבלוג ישירות למענה לתגובה.

  5. ביקורט 31 בMay 2008
    הגב

    כרגע אין הרבה יותר מבשנים קודמות
    אבל אם תסתכלי על הרשימה של התוכניות המתוכננות תביני שהולכות להיות לנו תוכניות ריאליטי לאורך כל השנה… אם לא השנה אז בשנה הבאה.

  6. ביקורט 31 בMay 2008
    הגב

    בהחלט מביאים
    התקשרו אלי להזמין אותי לאודישנים בגלל האתר שלי על הקוביה ההונגרית. דחיתי אותם.<br>בכל מקרה, נראה לי שיקראו לזה בארץ "היפה והגאון" או משהו כי מרובע/חנון לא נתפש חביב כמו שזה נתפס באמריקה.

  7. ביקורט 31 בMay 2008
    הגב

    הישרדות והאח הגדול
    הן הבסיס של הז`אנר. האחרות הן שילובים ואינטרפטציות אבל מאחר והבסיס של “העפה” של מתמודד בכל פרק זמן נשארת אני חושב שאפשר לקרוא להן ריאליטי.

  8. ביקורט 31 בMay 2008
    הגב

    לכשייצרו מערכת תגובות חדשה
    תהיה גם אפשרות לקבל מידע על תגובות לאימייל ולא רק למסרים ומשם לאימייל. מתי זה יקרה? אין לי מושג.

  9. moriarty 31 בMay 2008
    הגב

    גם במקבילית המוחות והכספת
    מעיפים אנשים בכל פרק זמן. רק לא מותחים את זה כ”כ הרבה זמן.<br><br>אולי אפשר למצוא מכנה משותף אחר – שמעיפים אותם על בסיס סוציומטרי, ולא על בסיס כישרון.

  10. ביקורט 31 בMay 2008
    הגב

    גם זה לא בהכרח נכון
    בכוכב נולד וברוקדים עם כוכבים כן מעיפים על סמך כישרון (למרות שלא באופן וודאי כי בכל זאת, גם הקהל בוחר).<br><br>נראה לי שזו תוכנית שנמשכת לאורך מספר פרקים ובמהלכה מספר המשתתפים מצטמצם ע"פ בחירת חבריו או ע"פ בחירת הקהל.

Leave a comment