נולד לחזור על עצמו

עונה 2 של נולד לרקוד, 16 רקדנים לנבחרת, 5 שופטים (4 בלי צביקה), ו 6 תוכניות אודישנים.
 
אנשי המערכת של נולד לרקוד חושבים, ובצדק ככל הנראה, שהם יוכלו להאביס אותנו באודישנים כחלק מהצורך שלהם במילוי המכסה של מספר תוכניות לעונה. בכל עונה (ואני מכליל גם את כוכב נולד בעניין) מספר התוכניות המציגות לנו את האודישנים הולך וגדל.

השיא היה בתוכנית האחרונה, התוכנית השישית העונה. הם השאירו לעצמם 4 מקומות פנויים לנבחרת ומאחר והם לא יכולים למלא תוכנית שלמה בתהיות מי ה-4 שיעלו לנבחרת הם החליטו להציג לנו בצורה קצת שונה את האודישנים שראינו בתוכניות הקודמות.
לשם כך הם גייסו את מיטב המוחות והחליטו על מספר שיטות לתקוף את היעד:
1. הענקת פרסים. הם העניקו פרס לאודישן הכי מביך, לביקורת הכי נוקבת ועוד.
2. הפקת סרטים. לפתע גילינו שכל מה שראינו היה הפקה מחודשת של הקוסם מארץ עוץ. ודויד הוא כמובן גם המכשפה וגם איש הפח… איזה איש רב פעלים.
3. אנחנו מצטערים. לאחר שקטלו את אחת המתמודדות הם הרגישו רע ולכן אפשרו לה להגיב. כנראה שהם שכחו שהם כבר השתמשו בטכניקה הזאת כאשר החליטו לצרף לנבחרת רקדן שהם הודיעו לו שהוא לא עבר.
 
מה שמפליא בכל הנושא הוא שהם צילמו בוודאי אלפי אודישנים ומתוכם אנחנו רואים רק כמה עשרות, האם באמת היה צורך לחזור שוב על אלו שכבר ראינו? האם הם לא יכלו להשקיע עוד טיפה ולהקליט קריינות לקטעים האחרים שיש להם בסטוק? מה פתאום! הרבה יותר קל להראות לצופה עם המבט המזוגג בעיניים את מה שהוא כבר ראה, הוא הרי לא יעזוב בגלל זה.
 
אז נכון, אני לא אעזוב (זה יהיה קצת טפשי כשסוף סוף מתחילה התחרות) אבל יש לי שיטות משלי לנקום על בזבוז הזמן שלי. התוכנית הזאת מקבלת 5 בסולם הביקור”ט… לא שזה יזיז להם אבל לפחות אני מרגיש טוב עם זה.
 
הערה אחרונה: כמה פעמים אפשר לעשות את הטריק של “להגדיל את המכסה”? אני חושב שמיצינו את זה בכוכב נולד 4.

 שמתם לב ש…
 
כדורגל דוחה הכל. ביום רביעי שעבר נעלמה לה התוכנית של ליאור שליין לטובת משחק כדורגל שאין לי מושג מי שיחק בו. אני בטוח שאם היה משחק כדורגל, היו דוחים גם את התפיסה של בני סלע.
 
אורנג` הצליחו לעשות את מה שג.יפית מנסה לבצע כבר שנים. ליצור פרסומת הרד-סייל שהיא גם קריאייטיבית. פרסומת הריאליטי מכשירים של אורנג`, חכמה, מצחיקה ונופלת רק בזה שהם לא השכילו ליצור 3 פרסומות שונות עם 4 מתמודדים אחרים בכל פרסומת.

logo

Related posts

המיזם – דרושה עוד השקעה

המיזם - דרושה עוד השקעה

הרעיון מאחורי המיזם הוא דווקא נחמד. קחו יזמים והעמידו אותם בפני קהל "משקיעים" שלא באמת צריכים להוציא שקל מהכיס שלהם, אלא רק להחליט איזה מיזם שווה יותר ולתת לו 100,000 שקלים וירטואליים שאולי יהפכו לאמיתיים. הביצוע, לעומת זאת, קצת לוקה בחסר.

משחקי השף – דה-ווייס בגרסת הטעם

משחקי השף - דה-ווייס בגרסת הטעם

לא התפלאתי שרגע לפני שמשחקי השף עלתה לאוויר החליטו במאסטר שף להוסיף גם הם טעימה עיוורת. אבל לקשת אין יותר מדי ממה לחשוש. בשתי התוכניות הראשונות שלה משחקי השף נכשלת במקום הכי חשוב לתוכניות ריאליטי - לגרום לנו להזדהות עם המתמודדים ועם השופטים.

היפה והחנון 4 – בינתיים מאכזב

היפה והחנון 4 - בינתיים מאכזב

הפרק השני של תוכנית ריאליטי אמור להיות הפרק שבו אנחנו באמת מתחילים להכיר את הדמויות, את הדינמיקה ביניהם ולראות משימות מעניינות מצחיקות וכיפיות. רק חבל שהכל נשאר מעושה ולא אמין.

Leave a comment