פספסו את פזית
אתם בוודאי מכירים את פזית, ילדה קטנה שנהגה להתבוסס עם אחיה פזיז בביצת הפספוסים הישראלית (בדיבובה של שירה גרא). אותה ילדה שהקול שלה היה מצליח להעיר גם דובים משנת החורף שלהם. אותה ילדה שבסופה של כל פינה עשרות גוזלים צרחו איתה “להתראות”. אם אתם לא מכירים, בוודאי גם לא תכירו כי השבוע גילינו שאת המקום שלה תפס יובל המבולבל.
שורה דומיה לזכר פזית…
“פספוסים” פתחה השבוע עונה חדשה של מתיחות ובאמתחתה מספר שינויים מהעונה הקודמת. את מקומה של המתיחה המשפחתית תפסה הפינה “דירה להסתיר”. במקום שבני משפחתו של הנמתח ישתתפו במתיחה, מגיע הנמתח באמתלה כלשהי לדירה ונקלע לסיטואציה לא נעימה שמשוחקת ע”י שחקנים מקצועיים.
אני לא יודע מדוע בחרו לשנות את הקונספט הזה. אני נהניתי יותר כאשר המותחים היו בני משפחתו של הנמתח. אני מניח שמספר המתיחות שנפלו בגלל חוסר האמינות של בני המשפחה היה גבוה מכדי להמשיך את הפינה גם העונה.
על המתיחה הראשית אין מה להכביר במילים. בהמשך לעונות האחרונות גם בנוכחית הנמתחים הגדולים הם סלבריטאים כי יש משהו מעורר רייטינג בלמתוח את האנשים שכולנו מכירים. אנחנו רואים אותם כל הזמן במצבים מבוקרים ומתוכננים מראש, כאשר הם מודעים למצלמות ושוקלים כל פעולה. המתיחה הגדולה מאפשרת לנו להציץ לכמה דקות של סלבריטאים בלחץ ושל תגובותיהם הספונטניות.
תרשו לי להתעלם מהפינה של האגיס. סרטונים כאלה ניתן למצוא בלי הפסקה ברשת וכאשר אין אפילו דיבוב מצחיק, הפינה פשוט מיותרת.
משפט סיכום: תמיד כיף לראות פספוסים ומתיחות.
בקטנה
– יישר כוח לרנואר, סוף סוף פרסומת לקולקציית בגדים, נטולת סקס, מראה כמה בגדים מהקולקציה ואפילו מוצלחת.
– מכל הציפיות שהמקרה של טיב טעם יצרה סביב התחקיר של כלבוטק, יש לי תחושה שאנחנו עומדים להתאכזב מהתחקיר.
– הייתי מאוד משועמם ומצאתי את עצמי מסתכל על “כשרון או כשלון” ואפילו נהניתי. מסתבר שאם באמת אין מה לעשות, התוכנית הזאת היא אחלה דרך להרוג תאי מוח.
קריאטיבי 13 בOctober 2007
פספוסים היא חלק ממכונה
משומנת של יחסי ציבור.<br>מי שבדיוק מעלה תוכנית חדשה/פרוייקט חדש וכו`<br>מוצא את עצמו נמתח ומגיע לתודעת הצופים.<br><br>(ובמקרה מי שנמתח השבוע הוא גם שחקן<br>והוא חלק פעיל במתיחה של שבוע הבא)<br><br>כל הכבוד לסוכנים.
מיכל 87 13 בOctober 2007
יש פרסומת חדשה לרנואר??
התמ-ים 13 בOctober 2007
פזית כבר לא חלק מפספוסים ?!
מעניין אם יש לזה קשר לחגיגות 20 או 25 שנה למה יש, שהעיבו על החגיגות שפיספוסים פיספסו ..<br><br><br><br>
ביקורט 13 בOctober 2007
הרעיון הוא
שמותחים לא מעט האנשים בתקופה שבין עונה לעונה. לאחר מכן מתזמנים את השידור של המתיחות כך שיתאים כמה שיותר לצרכים ל הנמתחים. אין ספק שכל הכבוד לסוכנים.
ביקורט 13 בOctober 2007
יש גם יש
פרסומת חביבה בתחנת רכבת שבה רואים את אותם אנשים יוצאים מהרכבת שוב ושוב בבגדים שונים מהקולקציה.