על הג`ייב ועל הטנגו, על המר והמתוק
עומר ברנע רקד את אחד הטנגואים היפים יותר שראיתי ועל כן נדהמתי כאשר ראיתי שהוא המתמודד שסולק. גם עומר עצמו נראה המום מכך ולא פלא, השופטים ידעו מה הם עושים כאשר נתנו לו את הציונים הגבוהים.
לעומתו היו מתמודדים שהיו הרבה יותר מתאימים לסילוק.
על אף שאני מסמפט את אבי גרייניק, יכולת הריקוד שלו לא השתפרה מאז התוכנית הראשונה והתנועות שלו עדיין נראות גמלוניות, כאילו אין קשר בין האחת לשניה.
סמי הורי ממש לא עמד בקצב הג`ייב של אנה. היה ניתן לראות אותו נעצר פה ושם ומתבלבל ברגליים.
כפי שאמרתי השופטים יודעים מה הם עושים, אך לא כך לגבי הקהל.
עצם העובדה שהקהל מורשה להצביע ל”יקיריו” גם במשך השבוע ולפני הצפייה בכל הריקודים, מוציאה את כל העוקץ מהריקודים עצמם.
עצם העובדה שהקהל מורשה להצביע ל”יקיריו” גם במשך השבוע ולפני הצפייה בכל הריקודים, מוציאה את כל העוקץ מהריקודים עצמם.
בכוכב נולד כבר הבינו שההצבעה צריכה להיות מוגבלת לזמן קצר לאחר שכל ההופעות בוצעו. מן הדין שגם תוכניות אחרות יפיקו את אותו הלקח.
הקהל לצערי לא מצביע לריקודים, אלא לכוכבים עצמם וזה הופך את התוכנית ללא יותר מאשר תוכנית פופולריות… וחבל.
ציון 6.0 בסולם הביקור”ט
הערה קטנה למתחרים (נולד לרקוד):
למה להראות שתי תוכניות של אודישנים שבוע אחרי שבוע? הספיקה תוכנית אחת, בשניה הרגשתי כאילו כבר ראיתי את זה ואיבדתי עניין בתוך כ 5 דק`.