יש כסף אין דאגות

העונה החדשה של מסודרים נפתחה בפיצוץ. מליונר חדש גונב רעיון לסטארט-אפ מגיא פוגל (אסף הראל) מה שמאחד את כולם במלחמה נגד הזמן על מנת להדביק את הפער ולצאת עם המוצר לפני הנבל. בפרקים הראשונים ראינו שהם לא חוסכים בתחבולות החל מלפברק פרישה של אחד מהם וכלה בלשקר בהדגמה מול קהל חי. ואז הגיע הפרק הרביעי וכאילו המלחמה הזאת לא קיימת.
 
בפרק הרביעי אנחנו רואים שגיא מתכוון להציע לחברה שלו נישואין ושתומר כרגיל מנצל את הכסף שלו כדי להפוך את זה למשהו גדול מהחיים. ע”פ התקציר של הפרק החמישי גם הוא לא יעסוק במלחמה על המוצר אלא בברלד ומשהו מפתיע שהוא יגלה. האם אנשים שמקימים סטארט-אפ לא אמורים לשבת ולראות מה קורה איתו? במיוחד כאשר הם נמצאים בתחרות מול חברה אחרת.
אני יודע שתומר אמר בפרק הראשון שהפעם זה לא יהיה אינטנסיבי כמו בסטארט-אפ הראשון ושהפעם הם בעיקר יפקחו על הכל מלמעלה, אבל ללכת לאילת באמצע זה לא קצת מותח את ההגדרה של לקחת את העניין בקלות?
 
אני לא מתלונן על הפרקים שנשארו מבדרים וקלילים כיאה לסדרה הזאת. קל לחשוב  שמסודרים זו סדרה על אנשים שפיתחו את הסטארט-אפ של החיים שלהם ושזה החלק החשוב בסדרה אבל זו טעות. כל הנושא הטכנולוגי תופס כאן חלק קטן מאוד מהקונספט. באותה מידה הסיפור היה יכול להתבסס על זכיה משותפת בלוטו האמריקאי. הקונספט של הסדרה הוא להראות לקהל אנשים שהסתדרו בחיים ואיך הם מתמודדים עם העושר החדש/ישן שלהם.
 
אני כן מתלונן על חוסר ההגיון שבבריחת כל המנהלים של החברה לאילת בתקופה לחוצה. אני כן מתלונן על כך שהדמויות לא ממש התפתחו בין עונה אחת לשניה. אני כן חושש מכך שהסיפור עם התחרות נועד לשמש כפתיחה מפוצצת ושאולי ייזכרו בו לעוד שני פרקים באמצע העונה ולפרק סיום. אני מקווה שאני טועה.
 
(ערוץ 2, יום ג` 21:50)

logo

Related posts

בשורות טובות

בשורות טובות

שד מהגהנום ומלאך מגן עדן מנסים לעצור את סוף העולם ועל הדרך כנראה מצליחים להאט את הזמן כי זה הרגיש ארווווווך ועם יותר מדי נקודות שמאפשרות ניטפיקינג.

הקריסטל האפל

הקריסטל האפל

אז ראיתי את "the dark crystal" בנטפליקס. לקח לי כמעט פרק שלם להתרגל לעובדה שמדובר בבובות עם מגוון מוגבל של הבעות פנים. אבל גם אחרי שהתרגלתי עדיין, למרות שצפיתי בכל 10 הפרקים, לא הצלחתי להתחבר לכל המכלול שנוצר. אני לא אומר שלא נהניתי, אבל היה לי קשה לסספנד כמה מהבעיות שאפרט עליהן בהמשך. הפוסט מכיל ספוילרים, ראו הוזהרתם.

על קיילונים וביולוגים (האורוויל 2X09)

על קיילונים וביולוגים (האורוויל 2X09)

רק אני הרגשתי שהפרק הזה זלזל בנו כצופים? היו בו כל כך הרבה דברים שלא הסתדרו והיו חסרי הגיון או שנראה כאילו לא חשבו עליהם עד הסוף. אין לי בעיה לסספנד כמה דברים שלא מסתדרים פה ושם אבל לא כשכמעט הכל לא הגיוני.

Leave a comment