ונעבור ל…. פרסומות

בורגר-ראנץ
בורגר-ראנץ יצאו בסרטון פרסומת חדש. במקום לפרסם את הבשר שלהם, בחרו בבורגראנץ` להתמקד דווקא בתוספות. המחשבה עצמה חכמה, גם אם לא מקורית במיוחד. לעיתים כדאי לפרסם את מה שמסביב למוצר על מנת ליצור עניין במוצר עצמו. חבל רק שהביצוע לא מספק את הסחורה.
 
הבחירה בסרט גרמני כעטיפה לפרסומת החדשה היא תמוהה שלא לומר טפשית. סרטים גרמניים מסתדרים עם מוצרים רבים, אבל אוכל אינו אחד מהם כך שהקשר למוצר הוא קלוש עד לא קיים. מלבד זאת, בעוד אירוטיקה גורמת לאנשים להימשך אל המוצר, סרטי פורנו דווקא יוצרים דחייה. הסיבה היחידה האפשרית לבחירה האומללה הזאת היא נסיון להשתמש בהומור, ואם אכן נעשה נסיון שכזה, הוא לא צלח.
 
גם הקונספט של הפרסומת לא עושה את העבודה. לומר על משהו שהוא כל כך טוב שלא תוכלו להפסיק לדבר עליו זה קונספט שחוק מהסוג שמשתמשים בו רק כשאין ברירה ורק אם מוצאים דרך מקורית ומעניינת להציג אותו (ראו ערך: דוד הכי טוב). במקרה הזה הם לא מצאו.
 
נ.ב. קרם הבאווריה שלהם לא משהו (טעמתי), אז לבסס עליו פרסומת שלמה?
 
 
סטימצקי
אני אוהב ספרים. ספרים הם הרפתקאות מדהימות, עולמות מרהיבים  ואהבה אמיתית. אולי זו הסיבה שאני כל כך אוהב את הפרסומת החדשה של סטימצקי.
 
מאז ומתמיד אנשים קישרו ספרים עם אהבה. ניתן למצוא אותה כמע בכל סיפור, ורובם היא תופסת חלק מאוד מרכזי. הייתי מרחיק ואומר שאהבה היא הבסיס לסיפור טוב. בין אם מדובר באהבה רומנטית, באהבה משפחתית או באהבה לדומם, היא מה שמפעיל אותנו. והספרים הם, בסופו של דבר, עלינו ולכן האהבה קיימת גם ביסודות שלהם.
 
למצוא קונספט טהור כל כך זו עבודה קשה. ליצור ממנו פרסומת שנותנת לך לחוש את העוצמה שלו זו כבר אומנות. מישהו צריך לכתוב על זה ספר…
 
 
בקטנה
סיום העונה של ארץ נהדרת גרם לי להיזכר באיכות שהיתה שם פעם. הפתיחה של פרק סיום העונה וסיפור המסגרת היו מדהימים ואפילו היו להם הברקות פה ושם. חבל שלא ראינו פרקים כאלה גם באמצע העונה.

פוסטים קשורים

בפעם הראשונה בגודל של הראש שלך

בפעם הראשונה בגודל של הראש שלך

שתי פרסומות שהתחילו להופיע על מסך הטלוויזיה לאחרונה תפסו את תשומת ליבי. הפרסומת של ג'וי והפרסומת של ספרינג טי. בשתי הפרסומות מנסים לעשות את אותו הדבר בדרכים שונות. בשתיהן מנסים המפרסמים לקשר בין המותג לחוויות גדולות מהחיים. ההבדל בסופו של דבר, הוא בצורה שבה מגשרים על הפער.

יותר מדי מרגש

יותר מדי מרגש

בפרסומת של סלקום למסלול המשפחה שלהם, מוצגת פגישה בין אם אתיופית ששלחה את ביתה התינוקת לארץ ונשארה מאחור, לבין ביתה שכבר התבגרה ועכשיו היא חיילת. זה נשמע כל כך זול ולא קשור למה שהתרחש באותו רגע על המרקע שהרגש הכי חזק שחשתי באותו רגע היה כעס. כעס על סלקום שמנסה לנצל סיפור כל כך אמיתי וחם לרווח כלכלי.

על פרסומות ושוביניזם

מדהים איך האח הגדול אוכל את זמן הטלוויזיה, בעיקר כשאין יותר מדי מה לראות. בכל רגע פנוי עוברים לערוץ 20 והבלוג שוקט על שמריו כי מה כבר יש לספר כאן שלא סיפרתי באח הקטן?לשמחתי הרבה יש פרסומות שמעלות לי את הסעיף ומחיות לי את הבלוג אפילו אם זה רק לפוסט אחד (בינתיים). ומה עם בעלך?אחת הפרסומות...

0 Comments

  1. דמעות חמות 28 באפריל 2007
    הגב

    שלום
    הפרסומת של בורגרנץ ממש דוחה לדעתי אני מעבירה ברגע שהיא מתחילה וממש זה לא עושה לי חשק לבורגראנץ.<br>והפרסומת של סטימצקי פשוט מקסימה – פשוטה ויפה

  2. עכבר כחול מדבר 28 באפריל 2007
    הגב

    ונעבור ל… תגובה
    בורגראנץ - מה שאותי הטריד זה שהפרסומת עלתה בתקופת יום השואה. תקופה שבה השפה הגרמנית די דוחה אותי... אני דווקא אהבתי את הפרסומת הטיפשית הזאת, אבל היא העלתה בי אסוציאציות לא נעימות.<br>יכלו ללכת על הולנדיות בתור בסיס לסרט פורנו על המבורגר...<br><br>סטימצקי - לא ראיתי את הפרסומת הזאת...<br><br>ארץ נהדרת - האמת היא שבמשך כל העונה הזאת הרגשתי שרוב הבדיחות שם הן באותה רמה של הבדיחות במערכונים שעשינו בטקס סיום כיתה ו….

  3. ע ל ו מ ה 28 באפריל 2007
    הגב

    אה, זה מה שזה היה?!
    ראיתי את התחלת הפרסומת הדוחה הזו – שעכשיו הבנתי שהיא של בורגר-ראנץ` – וכיוון שאני רואה הכל רק אחרי הקלטה, בחרתי באופציה ה-fast-forward במהירות פי 100, כדי להימלט מהזוועה…<br><br>סטימצקי… יש לי כמה וכמה סיפורי זוועה על סטימצקי כמעסיק (החל מלפני 42 שנה, כשסטימצקי האב עצמו לא הסכים לתת לאמא ולו 3 ימי חופש לרגל חתונתה, ואיים שיפטר אותה אם לא תגיע לעבודה למחרת היום; וכלה בחברה שעובדת שם כיום וסיפוריה דומים מדי לסיפורים של אמא שלי…). ודווקא לאור הכעס הזה שלי, בולטת עוד יותר הפירסומת שלהם, כי אם אפילו בעיני היא מקסימה, הרי שהיא בהחלט הצלחה!

  4. siv30 28 באפריל 2007
    הגב

    אתמול שזפתי עניי בפירסומת
    של שארס והכפרה שלו. שניהם כמובן אליליים ואין סיכוי שהתחתונים של דלתא ישבו עלי ועל בעלי כמו שהם יושבים עליהם, אבל ניחא…בכלאופן, הפירסומת של סטימצקי מאוד יפה והיא מתאימה גם לקונספט החדש שלהם באתר.

  5. WeHaveExplosive 28 באפריל 2007
    הגב

    אני לא יודע על מה אתם מדברים…
    לדעתי הפרסומת של בורגראנץ` היא מופת של טראש מודע לעצמו. אולי את תפקידה בתור פרסומת היא לא שירתה, אבל היא פשוט קורעת מצחוק!

  6. ביקורט 28 באפריל 2007
    הגב

    הפרסומת של בורגראנץ`
    היא זוועתית בכל קנה מידה. גם אם מתעלמים מהעטיפה הלא מובנת, הקונספט שלהם לא מועיל למוצר.

  7. ביקורט 28 באפריל 2007
    הגב

    אם מתעלמים לחלוטין מהמטרה של
    הפרסומת של בורגראנץ`, אני יכול להבין איך אפשר להנות מפארודיה על סרטי פורנו. אבל בקונטקסט שבו הפרסומת משודרת, היא פשוט זוועתית.<br><br>סטימצקי – אני מאוד ממליץ לך לראות את הפרסומת הזאת – http://www.youtube.com/watch?v=FKHUsVIjnY8<br><br>בנוגע לארץ נהדרת, באמת שהיתה להם עונה חלשה (מלבד פרק הסיום). אני מקווה שהם יחזרו לעצמם בעונה הבאה.

  8. ביקורט 28 באפריל 2007
    הגב

    זוועה, אפילו לרגל החתונה הוא לא
    הסכים לתת לה חופש? אם זה היחס שלהם לעובדים גם היום אולי כדאי להחרים אותם…

  9. ביקורט 28 באפריל 2007
    הגב

    בהחלט אליליים
    למרות שהפרסומת משתמשת בטריק השחוק של הסרת הבגדים, היא עושה את זה בחן שלא קיים ברוב הפרסומות.

  10. אשר 28 באפריל 2007
    הגב

    נעימת הפרסומת של סטימצקי
    האם משהו או משהי יודעים איך קוראים לנעימה מהפרסומת ומאיפה אפשר להוריד אותה.<br><br>אני מודה מאוד למי שיעזור.

  11. ביקורט 28 באפריל 2007
    הגב

    בדיוק, היא לא שירתה את תפקידה
    ולכן זו פרסומת גרועה. הייתי מתייחס לזה אחרת אם היה מדובר בסתם סרטון ויראלי.

הגיבו