משמר הליצנים

המשמר האזרחי, כמו בולדוג ובולדוזר לפניה, היא תוכנית חשובה, היא עוזרת ומטפלת בנושאים שבדרך כלל זוכים להתעלמות. אמנם מדובר במקרים בודדים מתוך עשרות ובד"כ פותרים בעיה נקודתית ולא מטפלים בבעיה הכללית, אך זה עדיף על כלום. חבל שמתעקשים להפוך את התוכנית לקרקס.
 
כבר ברבע שעה הראשונה של התוכנית גיא מרוז הוכיח את כישורי הליצנות שלו ו/או את השעמום התהומי שלו מהתוכנית ארבע פעמים.
 זה התחיל בבדיחת המקומות בכנסת שאותה עוד ניתן היה להגדיר כבדיחה בטוב טעם.
 זה המשיך בהתחנחנות מזוייפת של גיא מרוז מול המסך (בקלוז-אפ) על כך שהוא רוצה לצפות בשקיעה. גם את הבדיחה הזאת ניתן היה להגדיר כנסיון לא מוצלח לסרקאזם.
 זה התדרדר לכך שגיא החל לנגן בחליל בעת שאורלי ניסתה להקריא מסמך רציני ואת זה לא ניתן להגדיר בשום צורה מאשר "WTF??".
 זה הסתיים בבדיחה על חברת החשמל שיש לה זקן ארוך יותר מאורכה של סדרת היפים והאמיצים.
 
נראה שגיא מרוז נתקל בבעיה ברגע שמדובר בשידור חי, הרי בבולדוג הוא התנהג בצורה מופתית. אורלי וילנאי פדרבוש לעומתו, משתדלת להשאר רצינית לאורך כל התוכנית למרות שמדי פעם בורח לה חיוך. אז הנה הצעה קטנה, השאירו את אורלי לבד כמגישה ולגיא השאירו רק את צילומי השטח. אולי אז נוכל להסתכל על התוכנית בלי להרגיש נבוכים.
 
מחשבות של אחרי תוכנית:
 מעניין לכמה אנשים יש כבר את המספר של גיא מרוז אחרי הבדיחה הלא מוצלחת עם המודיעין הסלולארי.
 ניהול הזמן שלהם השתפר, בתוכניות הקודמות הם בקושי הספיקו להכניס את כל האייטמים.
 מישהו שם לב שבתוכנית השבוע הם לא שלחו מונית להביא מישהו?
 למרות כל האמור לעיל, הפינה של השיר מכותרות העיתונים ממש חביבה ואני מקווה שהיא תישאר כפינה קבועה.
 
התוכנית חשובה, ויש בה כמה פינות טובות ולכן היא מקבלת 7 בסולם הביקור"ט.

ובלי קשר…
הפרסומת החדשה של you מנסה לפנות קצת יותר לכיוון הקריאייטיב עם סלוגן טיפה בנאלי אבל הרבה יותר מעניין מהקודם. אין ספק שהקופירייטר ישב קצת יותר משתי שניות הפעם, אבל בחייאת, כדור מרחף ומדבר?
יותר טוב, לא מספיק.

פוסטים קשורים

לגעת בעוקץ

מי אוכל חומוס?רפי גינת חזר לתחקיר שביצע לפני 20 שנה והחליט לבדוק את החומוסיות המובילות בישראל. כמובן שהוא גילה ממצאים מדאיגים, קוליפורמים, חיידקים צואתיים ומה לא. הוא לא שכח להוסיף את החותמת המאיימת "פסול למאכל אדם" ואף הוסיף "מסוכן לבריאות.  החומוסיות הכי מזוהמות, ע"פ התחקיר", הן...

זהירות, דוקו-דרמה

האם ידעתם שרק מעטים מבין המגיעים לתוכניות ריאליטי מקבלים את תמורת הפרסום שציפו לה? האם ידעתם שרבים מאותם כוכבים לרגע מוצאים את עצמם מתרסקים אל קרקע המציאות ונאלצים לעבוד כמו כל אדם אחר? האם ידעתם שהריאליטי מכוון אל המכנה המשותף הרחב ביותר ומנסה למצוא אנשים ייחודיים אבל שמתאימים לדפוסים שנקבעו...

מלחמת התרחישים

אורסון וולס שידר את תסכית הרדיו "מלחמת העולמות" (סיפור בדיוני העוסק בפלישת אנשי מאדים לכדור הארץ) במתכונת של פריצה לשידור. הצורה שבה שודר התסכית לא הסגירה את העובדה שהתוכן הוא בדיוני, והפאניקה שנגרמה בעקבותיו גרמה לו להפוך למיתוס. הפאניקה שנוצרה בעקבות אותו תסכית גרמה ללא מעט אנשים לברוח...

2 Comments

  1. עכבר כחול מדבר 12 באוקטובר 2006
    הגב

    בזמן שהתחלתי לקרא את הפוסט
    התנגנה ברקע בטלויזיה הפרסומת החדשה של YOU. מיד ידעתי שאני הולך לראות בסוף הפוסט משהו על זה.<br><br>כן, כדור מרחף מדבר זה מאוד הזוי. נראה שלקופירייטר כבר אזלו כל הרעיונות. וזה מה שקורה כשאתה נשאר לעבוד עד 2:00 בלילה במטרה למצא רעיון טוב לפרסומת.

  2. ביקורט 12 באוקטובר 2006
    הגב

    הלוואי 2 בלילה
    אצל קופירייטר כמעט כל לילה הוא לילה לבן.

הגיבו