charmed – מכושפות ומקסימות

הרשומה הבאה כוללת ספויילרים רבים לפרק האחרון של מכושפות. אם לא ראיתם עדיין את הפרק, אני ממליץ שלא לקרוא אותה.
 
אודה ואתוודה, אני אוהב את הסדרה מכושפות. אמנם לא ראיתי את כל הפרקים שלה ואם תראו לי תמונה מתוך סצנה מסויימת, לא אוכל לומר לכם מאיזה פרק זה נלקח או אפילו מאיזו עונה (אל תבהו ככה במסך, הפורום מכושפות יש כאלו שיכולים). אבל אני אוהב את הסדרה הזאת ועקבתי אחריה לסירוגין לאורך כל 8 העונות שלה.
הייתי שם כשהן גילו את הכוחות שלהן, הייתי שם כשהן עברו להלחם בשדים. הייתי שם ברגעים כואבים כמו הרגע שפרו מתה וברגעים מרגשים כמו הרגע של וויאט נולד.
 
אז היו כמה דברים שהציקו לי בפרק הסיום.
– האהבה של פיבי וקול לא הוזכרה ובמקומה קיבלנו אהבת בוסר עם קופידון שלא באמת ריגשה. היתה תחושה מסויימת של החמצה.
– פרו לא חזרה לפרק האחרון. היא לא הופיעה בתמונות על הקיר, הזכירו אותה במשפטים ספורים בפרק וזה היה כאילו לא היו ל 3 העונות בהן שאנן דוהרטי שיחקה בסידרה שום השפעה. אני מניח שיש להם הסכם עם שאנן שהם לא יציגו אותה יותר בסדרה בשום צורה או משהו דומה, אחרת אני לא רואה סיבה לכך. ברגע האחרון הם יצאו גדולים והנכדה סגרה את הדלת עם הכוח שלה (בדיוק כפי שפרו נהגה לעשות), אבל זה היה מעט מדי ולא באמת סיפק.
– לאורך כל העונות היו להם בעיות עם משחקי זמנים וגם הפרק האחרון לא חף מהם. עד היום זה מציק לי לראות אנשים מהעתיד ששמים לב שמשהו השתנה בעבר.
 
למרות הפרטים הנ”ל, הפרק הצליח לרגש אותי ולתת לי תחושה שכל 8 השנים הללו של המלחמה בשדים, המכשפים ואפילו במכשפות אחרות היו שוות את המאמץ. לראות את פייפר וליאו בזיקנתם, לדעת שכל אחת מאחיות מצאה את מקומה בסופו של דבר ולראות את הילדים שלהן לוקחים את מקומן בקרב הבלתי נגמר בין הטוב לרע, כל זה יצר בי תחושה של השלמה. 
פרק סיום של עונה צריך לסגור מעגלים, על אחת כמה וכמה פרק סיום של 8 עונות. ובתור אחד שעקב אחרי הסדרה הרגשתי שרובם נסגרו.
 
אולי אני משוחד, אולי אני מכור אבל הפרק הזה מקבל אצלי 9 בסולם הביקור”ט (בכל זאת, היה קצת יותר מדי קיטש בסוף)

logo

Related posts

בשורות טובות

בשורות טובות

שד מהגהנום ומלאך מגן עדן מנסים לעצור את סוף העולם ועל הדרך כנראה מצליחים להאט את הזמן כי זה הרגיש ארווווווך ועם יותר מדי נקודות שמאפשרות ניטפיקינג.

הקריסטל האפל

הקריסטל האפל

אז ראיתי את "the dark crystal" בנטפליקס. לקח לי כמעט פרק שלם להתרגל לעובדה שמדובר בבובות עם מגוון מוגבל של הבעות פנים. אבל גם אחרי שהתרגלתי עדיין, למרות שצפיתי בכל 10 הפרקים, לא הצלחתי להתחבר לכל המכלול שנוצר. אני לא אומר שלא נהניתי, אבל היה לי קשה לסספנד כמה מהבעיות שאפרט עליהן בהמשך. הפוסט מכיל ספוילרים, ראו הוזהרתם.

על קיילונים וביולוגים (האורוויל 2X09)

על קיילונים וביולוגים (האורוויל 2X09)

רק אני הרגשתי שהפרק הזה זלזל בנו כצופים? היו בו כל כך הרבה דברים שלא הסתדרו והיו חסרי הגיון או שנראה כאילו לא חשבו עליהם עד הסוף. אין לי בעיה לסספנד כמה דברים שלא מסתדרים פה ושם אבל לא כשכמעט הכל לא הגיוני.

Leave a comment