קרייזי קרייזי-ליין

בואו להכיר את האישה החדשה של קרייזי ליין. אישה יפה מאוד, בטוחה בעצמה, בעלת חיוך משגע ורכב מדהים. כמו כל אישה בוגרת שכבר ראתה דברים בחיים היא רגועה ושלווה ולא נותנת לשום דבר להלחיץ אותה. וכמו כל אישה, היא לא יודעת לעשות את העבודה שלה.
 
אני תוהה מה עבר בראשם של אנשי קרייזי ליין כאשר הם אישרו את הקונספט המוזר הזה. אולי זו שיטת פרסום חדשה ומהפכנית – הבה נרד על קהל היעד שלנו ונציג אותו באור מגוחך על מנת שהם יקנו את המוצרים שלנו בהמוניהם.
 
זו לא הפרסומת הראשונה שיורדת על קהל היעד. ראיתי כבר פרסומות רבות שעושות את זה. לדוגמה פרסומת לתכשיר להצמחת שיער שמציג את הקרחים כאנשים שמנסים להציג את מראה של בטחון עצמי למרות שרע להם ונראים מגוחכים. ההבדל היחיד הוא שבפרסומות האחרות המוצר הגיע כפתרון לגיחוך. מעין משוואה הגיונית שאומרת – תקנה את המוצר שלנו ואז לא תראה ככה.
 
אצל קרייזי ליין זה עובד אחרת. האישה שמשתמשת במוצרים שלהם היא זו שיוצאת מגוחכת מכל הסיפור. היא זו שבתור "יותר אישה מאי פעם" מפילה את הרכב לתהום. מי יודע, אולי הקונספט המקורי היה "אם את כבר אישה, לפחות תראי טוב". בכל מקרה, טוב – זה לא נשמע, לכן הם מקבלים רק 4 בסולם הביקור"ט.

פוסטים קשורים

בפעם הראשונה בגודל של הראש שלך

בפעם הראשונה בגודל של הראש שלך

שתי פרסומות שהתחילו להופיע על מסך הטלוויזיה לאחרונה תפסו את תשומת ליבי. הפרסומת של ג'וי והפרסומת של ספרינג טי. בשתי הפרסומות מנסים לעשות את אותו הדבר בדרכים שונות. בשתיהן מנסים המפרסמים לקשר בין המותג לחוויות גדולות מהחיים. ההבדל בסופו של דבר, הוא בצורה שבה מגשרים על הפער.

יותר מדי מרגש

יותר מדי מרגש

בפרסומת של סלקום למסלול המשפחה שלהם, מוצגת פגישה בין אם אתיופית ששלחה את ביתה התינוקת לארץ ונשארה מאחור, לבין ביתה שכבר התבגרה ועכשיו היא חיילת. זה נשמע כל כך זול ולא קשור למה שהתרחש באותו רגע על המרקע שהרגש הכי חזק שחשתי באותו רגע היה כעס. כעס על סלקום שמנסה לנצל סיפור כל כך אמיתי וחם לרווח כלכלי.

על פרסומות ושוביניזם

מדהים איך האח הגדול אוכל את זמן הטלוויזיה, בעיקר כשאין יותר מדי מה לראות. בכל רגע פנוי עוברים לערוץ 20 והבלוג שוקט על שמריו כי מה כבר יש לספר כאן שלא סיפרתי באח הקטן?לשמחתי הרבה יש פרסומות שמעלות לי את הסעיף ומחיות לי את הבלוג אפילו אם זה רק לפוסט אחד (בינתיים). ומה עם בעלך?אחת הפרסומות...

0 Comments

  1. Bitchhh 17 באפריל 2006
    הגב

    אני כל כך מסכימה איתך!
    ראיתי את הפרסומת וחשבתי לעצמי…הממ..אז אם היא מטומטמת ולא באמת יודעת מה היא עושה, עכשיו היא יותר אישה מאי פעם? אז בשביל להיות יותר אישה אני צריכה לעשות דברים חסרי הסבר הגיוני?!<br><br>בכל אופן<br>שמחה שמישהו ראה את זה חוץ ממני 🙂

  2. קרן של תקווה 17 באפריל 2006
    הגב

    מסכימה 100%
    להציג את האישה בתור אחת שמתלבשת טוב אבל שאין לה שום דבר בשכל , <br>זה פשוט לצחוק ללקוחה בפרצוף.

  3. עלמה1 המקורית 17 באפריל 2006
    הגב

    הרעיון של הפרסומת שאנחנו לא חייבות.
    לדעת הכול ועדיין להרגיש בטוחות…<br>למה פירסומת של חומרי ניקוי של ניקול, שמציג את הגבר טיפש שלא מבין כלום בנקיונות עובר חלק ואנחנו שלא חייבות לדעת הכול, כמו גם הגברים שמרגישים בטוחים לא לבשל לא לנקות…אחריות על הילדים מרגישים יופי בלי רגשי נחיתות שלנו יש!!! עדיין מתי נדפוק את עצמנו בלהרגיש וונדר וומן זה לא לטובתנו עוד לא הבנו?!

  4. ביקורט 17 באפריל 2006
    הגב

    אכן. קונספט לא מובן….

  5. ביקורט 17 באפריל 2006
    הגב

    אני בטוח שבבריף זה נראה טוב
    לפי מה שכתבו לי בתגובות למעלה הבריף היה "האישה של קרייזיה ליין כל כך בטוחה בעצמה שהיא לא מפחדת לטעות". לצערי במעבר מהרעיון בבריף לביצוע משהו התפספס כי זה לא המסר שעובר לצופה.

  6. ביקורט 17 באפריל 2006
    הגב

    ההבדל הוא – קהל היעד
    המסר שאת מציינת לא עובר בפרסומת (לפחות לא לרוב הצופים). ומאחר וקהל היעד הוא נשים המסר שהצופה מקבלת פוגע במוצר יותר מאשר מועיל לו.<br>במקרה של ניקול קהל היעד הוא גם כן נשים. לכן ההצגה של הגבר כטיפש לא עברה בצורה חלקה יותר. הפרסומת תואמת את קהל היעד ולכן לא פוגעת במוצר אותו היא מתכוונת לפרסם.<br><br>אני אף פעם לא שופט את המסר שמעבירה הפרסומת (לפחות מנסה שלא), אני כן שופט את המסר מול קהל היעד ובמקרה הזה המסר שעובר פשוט לא מתאים.

  7. Bitchhh 17 באפריל 2006
    הגב

    היום
    ראיתי בטלויזיה מישהו מהחברה מסביר את הקונספט של הפרסומת..<br>הוא אמר שהאשה החדשה בטוחה בעצמה ולא מפחדת לטעות..<br><br>רעיון יפה, אבל לדעתי הם פספסו 🙂

  8. עלמה1 המקורית 17 באפריל 2006
    הגב

    אני מצטערת אני לא כ"כ מסכימה איתך
    נכון שהפרסומת פיספסה את הרעיון שרצתה לעביר, זה כבר עושה אותה לפרסומת יותר טובה או פחות טובה ואפשר לעביר הרצאה שלמה במגמת תקשורת באוניברסיטה, מה שרציתי לעביר לגבי נושא הנשים שאנחנו מנסות להוכיח את עצמנו בכול כך הרבה תחומים שזה טוב כי כיום יש לנו את הבחירה אבל מעבר לזה אנחנו לא באמת חייבות לדעת הכול בכול התחומים בלי להרגיש רע עם זה! יש משפט חכם ששמעתי שפוגעים בך משהו חסר אצלך מפנים ולא משהו אצל הפוגע כי אם היית שלם עם עצמך לא היית נפגע!

  9. קרן של תקווה 17 באפריל 2006
    הגב

    מהפירסומת אני הבנתי משהו אחר לגמרי
    שהאישה החדשה, צוחקת על הצעירות , והטיפשות . <br>אבל בסופו של דבר מתגלה כאחת מהצעירות בעצמה<br>משום שהיא ראתה איך הגברים "קושרים" את האוטו <br>ועשתה את אותו הדבר , אבל לא הייתה לה מחשבה מאחורי<br>זה שאולי ה"קשירה" רופפת.

  10. ביקורט 17 באפריל 2006
    הגב

    אפשר להסתכל על זה ככה אבל
    אם לא הצלחנו לחשוב על האפשרות הזאת מיד כשראינו את הפרסומת – היא לא פוגעת.

  11. ביקורט 17 באפריל 2006
    הגב

    אני מבין אותך ואני מסכים איתך בנושא
    הזה. אבל את היא זו שהגיבה לרשומה שלי שעסקה בפרסומת. מכאן שמי שיצא מהקשר השיחה זו את ולא אני. הטקסט המקורי עסק בהתאמה לקהל היעד ולא בפמיניסטיות ומתי זה כבר יותר מדי.

  12. ביקורט 17 באפריל 2006
    הגב

    אני לא ראיתי אותה כמלגלגת על
    הצעירות, אבל בכל מקרה הכוונה המקורית לא עברה.

  13. עלמה1 המקורית 17 באפריל 2006
    הגב

    אני חושבת שגם עם הפרסומת…
    היתה לפרסם את מוסך "משה" ופונה לקהל הגברי היא גם לא הייתה עוברת<br>נכון?<br>יפה שאתה מתעלה על עצמך ובוחן את המסר מול קהל היעד בלי שום קשר למסר עצמו אבל אני חושבת שתמיד שיראו נשים בצורה מגוכחת מן הסתם נשים תעלבנה לעומת גברים שבסופו של דבר יעבירו… זה ממקום כנראה מעבר כמו שתסכים איתי עם יצחקו על יהודים, שחורים וכדומה.<br>יהודי צוחק על גויי זה עובר אבל גויי שצוחק על יהודי זה אנטישמיות ולא משנה כמה נהיה חזקים ותיהיה לנו מדינה וכו… אותו דבר שצוחקים על נשים לא משנה כמה נהיה חזקות ובטוחות בעצמנו זה קיים שם בפנים החוסר ביטחון שהיסטוריה עשתה לנו זהו אני מקווה שהפעם תסכים איתי לגמרי

  14. ביקורט 17 באפריל 2006
    הגב

    הפרסומת לא היתה עוברת
    אבל ממקום אחר לגמרי. פרסומת שכזו לא מראה את היתרון שיש למוצר על המתחרים.<br>פרסומת שכזו היתה עוברת בתור פרסומת חביבה אבל לא אפקטיבית במיוחד.<br><br>המילה אנטישמיות היא מילה גזענית בפני עצמה וזה אך נפוץ שמיעוט משתמש בכוחו כמיעוט על מנת להשיג עוצמה. כנ"ל גם לגוף או ארגון חלש המצליח להעצים את ההכרה בהיותו חלש יותר ובכך משיג עוצמה.

הגיבו