רונה לי, אל תרנני לי

תוכניות אירוח מתעסקות בד”כ בשני סוגים של נושאים. הנושאים המרגשים שנועדו להוציא מהצופים דמעה ולהשאירם דבוקים למסך והנושאים הבידוריים שאותם ניתן גם לכנות מסע יחצנות לתוכניות אחרות או לאנשים אחרים בברנז`ה.
 
ערב טוב ישראל אינה שונה מכל תוכנית אחרת ולכן בתוכנית של יום שישי היו לנו נושאים משני הסוגים. בצד המרגש נתקלנו בחייל צנחנים שיהורם גאון סידר למשפחתו (אב, אם ו 17 אחים ואחיות) ביקור בבסיס ובסיפור על חייל שנפל במהלך משימה אצל האויב. מהצד הבידורי/יחצני קיבלנו את צדי צרפתי ואת רונה לי.
 
צדי צרפתי, אומן ה”ליד”, השופט הדגול של כוכב נולד, נתקל בבעיה. יהורם גאון החליט להציב אותו שוב בעמדת שיפוט ללא גלגל הצלה. רגע לפני שרונה לי עלתה לשיר שאל יהורם את צדי האם היה מעביר אותה כזמרת. צדי בכישרון של פוליטיקאי הצליח להסיט את השאלה והבהיר לכולנו אחת ולתמיד שלרונה לי יש נוכחות. וזאת מבלי לומר מילה אחת על שירתה. 
אך לא אדם כיהורם גאון יוותר. לאחר שהעלה את רונה לי ביחד עם ידידה/חברה יואב לדואט מרגש ומזוייף (כן, כפי שהבנתם, הם לא יודעים לשיר). שוב ביקש מצדי צרפתי לקבוע האם היה מעביר אותה או לא.
 
במהלך השירה/זיוף/חיקוי-של-חתולים-מיוחמים שנערך על הבמה ניתן היה לראות את צדי צרפתי מתאמץ לחייך. גם לאחר השאלה השניה של יהורם ניסה צדי להתחמק מתשובה חד משמעית, ניסה לומר שקשה לעלות לבמה ולשיר, ניסה להבהיר ליהורם בכל דרך אפשרית “אני לא מעוניין לענות על זה”. אך לבסוף, עקב לחץ מסיבי מצידו של המראיין נכנע צדי ואמר “עבר”.
 
– יהורם יקר, בתור מראיין שעבר כבר מספר תוכניות הייתי מצפה שתדע להבחין מתי לחץ אינו במקום. רמז קל: כאשר מדובר בראיון בידורי, קליל זה  שם המשחק.
– רונה לי, בנוגע לקריירה שלך כזמרת – את רוקדת יפה מאוד.
– צדי, אל תנסה לחייך כשזה לא בא לך טבעי, עלול להיפלט לך משהו.
 
בנוגע לתוכנית, מלבד הלחץ חסר הסיבה בראיון עם צדי, התוכנית היתה בהחלט מרגשת ובידורית ועל כן היא מקבלת 8 בסולם הביקורט.

logo

Related posts

המופע של רדינק’ה ודבירבוש

המופע של רדינק'ה ודבירבוש

המופע של רד ודביר הוא לא הלייט נייט הטוב ביותר שראיתי אבל הוא טוב. הראיונות שם קצרים מדי ויותר מדי מוכווני קידום עצמי של המרואיינים. אבל מה שבאמת גורם לי לשוב ולראות את התוכנית פעם אחר פעם הם המערכונים בהתחלה והשירים בסוף.

אמבוש – אורב לחיך

אמבוש - אורב לחיך

אני אוהב תוכניות שנותנות לי הרגשה שהשקיעו מחשבה וזמן בלייצר אותן. שישבו וחשבו וצילמו וערכו ועשו הרבה בשביל שהתוצר יהיה משהו ששווה לי לראות. שטרחו והכינו מתיחה מורכבת החל מסיפור הרקע, דרך המתיחה עצמה וכלה בעריכה איכותית ואת כל אלו יש באמבוש.

האירוח התזזיתי של אברי

הדבר השנוא עלי ביותר בתוכניות אירוח הוא כאשר דוחסים יותר מדי אייטמים לתוכנית אחת. בתוכנית האירוח של אברי גלעד אתמול, ירדנה ארזי הופיעה בתור זמרת אורחת ולאחר מכן התיישבה להתראיין ולענות לשאלות שהוקלטו מראש ע"י אנשים שונים. לא היתה שאלה אחת שירדנה הצליחה להשיב עליה תשובה מלאה. בכל פעם נראה היה שיש...

Leave a comment