קונים לב והשני במתנה

קונים אחד והשני במתנה
מישהו יכול בבקשה להסביר לי את הקונספט של הפרסומת הזאת? למה שאני ארצה לקנות מוצר שמפורסם ע”י חבורת זייפנים?
באמת שניסיתי להבין, הגעתי כבר לקונספטים מוזרים כמו “אנשים אוהבים לקנות מוצרים מאנשים שנשמעים כמוהם” או “סלקום לוקחת את כוכב נולד צעד אחד רחוק מדי”, אבל גם להם אפשר למצוא פתרונות יותר יצירתיים ויותר נכונים פרסומית מהזוועה הזאת שהם שמים לנו בין התוכניות. חבל, היו להם כבר פרסומות הרבה יותר טובות.
ציון 2.0 בסולם הביקור”ט.
– –
לבבות חסרים
הרבה זמן לא ראיתי פרסומת מושלמת. פרסומת הלבבות החסרים של מולט מתבססת אמנם על קונספט קיים, אבל איכשהו הוא מתאים במדוייק למוצר. הם בחרו את המוזיקה הנכונה, את סימבולים הנכונים והשאירו אותי עם תחושה שלא ניתן לתאר במילה אחרת מ”וואו”.
הפרסומת הזאת מראה שגם למוצר משמים כמו נייר טואלט עם לבבות אפשר ליצור פרסומת מרגשת.
ציון 9.6 בסולם הביקור”ט.
– –
הערת המערכת: ירדתי מהקטע של ביקורת אחת לשבוע, אני אפרסם מתי שבא לי וככל הנראה בתדירות גבוהה יותר.
 

logo

Related posts

בפעם הראשונה בגודל של הראש שלך

בפעם הראשונה בגודל של הראש שלך

שתי פרסומות שהתחילו להופיע על מסך הטלוויזיה לאחרונה תפסו את תשומת ליבי. הפרסומת של ג'וי והפרסומת של ספרינג טי. בשתי הפרסומות מנסים לעשות את אותו הדבר בדרכים שונות. בשתיהן מנסים המפרסמים לקשר בין המותג לחוויות גדולות מהחיים. ההבדל בסופו של דבר, הוא בצורה שבה מגשרים על הפער.

יותר מדי מרגש

יותר מדי מרגש

בפרסומת של סלקום למסלול המשפחה שלהם, מוצגת פגישה בין אם אתיופית ששלחה את ביתה התינוקת לארץ ונשארה מאחור, לבין ביתה שכבר התבגרה ועכשיו היא חיילת. זה נשמע כל כך זול ולא קשור למה שהתרחש באותו רגע על המרקע שהרגש הכי חזק שחשתי באותו רגע היה כעס. כעס על סלקום שמנסה לנצל סיפור כל כך אמיתי וחם לרווח כלכלי.

על פרסומות ושוביניזם

מדהים איך האח הגדול אוכל את זמן הטלוויזיה, בעיקר כשאין יותר מדי מה לראות. בכל רגע פנוי עוברים לערוץ 20 והבלוג שוקט על שמריו כי מה כבר יש לספר כאן שלא סיפרתי באח הקטן?לשמחתי הרבה יש פרסומות שמעלות לי את הסעיף ומחיות לי את הבלוג אפילו אם זה רק לפוסט אחד (בינתיים). ומה עם בעלך?אחת הפרסומות...

0 Comments

  1. maera1978 2 בDecember 2005
    הגב

    דודו טופז
    אני רוצה להגיב לכל האנשים שנגד דודו טופז אני רוצה לאמר שכל מי שלא מפרגן לדודו טופז זה הכל מקנאה ההובדה היא שהוא כל כך הרבה שנים עושה תוכניות בידור ומצליח וקיבל שלוש פעמים בשבוע תוכנית בערוץ 2 אז שימותו כל הקנאים חולה עליך דודו<br>ממאירה כחלון.

  2. ביקורט 2 בDecember 2005
    הגב

    רק חבל שאתה מגיב ברשומה הלא נכונה..

Leave a comment