עוד פוסט על ג. יפית

דרך המזבלה הגעתי לסרטון ממש חביב של ג.יפית מהעבר. אותה ג.יפית שלא התיימרה לשחק אותה קריאייטיבית והסתפקה בהמלצות בלבד.
 
 
מאז אותה תקופה ג. יפית החליטה שמלבד להמליץ היא מסוגלת גם לקריין, גם לשחק ואפילו להיות דמות מצויירת וחייבים לציין שגם כדמות מצויירת היא לא משכה את העין.
 
מה שגרם ליפית לעזוב את שיטת ההמלצות שראינו בסרטון ולהפוך לפרזנטורית/שחקנית מן המניין זו העובדה שהיא הפכה למעין סלבית. מרגע שכולם החלו לזהות את יפית ברחוב, הלקוחות רצו להגדיל את חלקה בפרסומת על מנת להגדיל את המכירות. בדיוק כפי שאורנה בנאי לוהקה כפרזנטורית של חברת דגנים, בדיוק כפי שיאיר לפיד היה בעבר פרזנטור של בנק.
 
ההבדל הוא שבעוד הפרזנטורים האחרים מזוהים עם מוצר אחד, יפית ממליצה על מוצרים רבים ולכן בעצם לא מזוהה עם אף אחד מהם. התחושה הנפוצה היום היא שעקב ההמלצות הרבות והגדלת הנוכחות שלה בפרסומות, יפית מאבדת מהאמינות שהיתה מנת חלקה בעבר והמוצרים אותם היא מפרסמת אמנם משפרים מכירות אך לא מגיעים לפוטנציאל של פרזנטור פרטי.
 
לנוכח האיום על השליטה שלה בשוק ההמלצות מצידה של סיגל שחמון (שווה, עם סיגל שחמון), טוב תעשה יפית אם תחזור, ואפילו חלקית, לשיטת ההמלצות שפרסמה אותה. אמנם יראו אותה פחות על המסך אבל רמת האמינות שלה תעלה ואני מאמין שגם המכירות. מצד שני, אולי הגיע הזמן שה”מלכה” תפנה את מקומה ותתן גם לצעירות יותר להתנסות.
logo

Related posts

בפעם הראשונה בגודל של הראש שלך

בפעם הראשונה בגודל של הראש שלך

שתי פרסומות שהתחילו להופיע על מסך הטלוויזיה לאחרונה תפסו את תשומת ליבי. הפרסומת של ג'וי והפרסומת של ספרינג טי. בשתי הפרסומות מנסים לעשות את אותו הדבר בדרכים שונות. בשתיהן מנסים המפרסמים לקשר בין המותג לחוויות גדולות מהחיים. ההבדל בסופו של דבר, הוא בצורה שבה מגשרים על הפער.

יותר מדי מרגש

יותר מדי מרגש

בפרסומת של סלקום למסלול המשפחה שלהם, מוצגת פגישה בין אם אתיופית ששלחה את ביתה התינוקת לארץ ונשארה מאחור, לבין ביתה שכבר התבגרה ועכשיו היא חיילת. זה נשמע כל כך זול ולא קשור למה שהתרחש באותו רגע על המרקע שהרגש הכי חזק שחשתי באותו רגע היה כעס. כעס על סלקום שמנסה לנצל סיפור כל כך אמיתי וחם לרווח כלכלי.

על פרסומות ושוביניזם

מדהים איך האח הגדול אוכל את זמן הטלוויזיה, בעיקר כשאין יותר מדי מה לראות. בכל רגע פנוי עוברים לערוץ 20 והבלוג שוקט על שמריו כי מה כבר יש לספר כאן שלא סיפרתי באח הקטן?לשמחתי הרבה יש פרסומות שמעלות לי את הסעיף ומחיות לי את הבלוג אפילו אם זה רק לפוסט אחד (בינתיים). ומה עם בעלך?אחת הפרסומות...

12 Comments

  1. moriarty 4 בOctober 2008
    הגב

    איזה אמינות היתה מנת חלקה?
    הבדל נוסף בינה לבין יאיר ואורנה הוא שהם דמויות מוכרות ואהובות, ואילו מ. כוערת היא דמות מוכרת ושנואה קשות!!!<br>מלכה של מה? אתה על קראק? קרא שוב את הפוסט, דחוף, ותנכש את העשבים השוטים בו!!

  2. ללא שם 4 בOctober 2008
    הגב

    אין על שווה עם סיגל שחמון <br>
    אין על שווה עם סיגל שחמון <br>

  3. ללא שם 4 בOctober 2008
    הגב

    שווה עם סיגל זה הדבר הבא <br>
    שווה עם סיגל זה הדבר הבא <br>

  4. ללא שם 4 בOctober 2008
    הגב

    מי עדן של סיגל שחמון מהנה <br>

  5. 88gili 4 בOctober 2008
    הגב

    אתם חייבים לראות!! <br>
    בואו ותצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק להחזרת מ. כוערת <br>http://www.facebook.com/group.php?gid=183124279058&ref=ts <br>

  6. ביקורט 4 בOctober 2008
    הגב

    תגיד מה שתגיד
    אבל עוד מהתקופה שהיא המליצה על מוצרים בעיתונים, ועד היום הפרסומות שלה מניבות תשואה נאה מבחינת עלייה במכירות. לא סתם יש כל כך הרבה חברות שמפרסמות דרכה. <br>אז נכון שהיא לא יפה, ונכון שהיא לא שחקנית למרות שהיא מנסה ונכון שהיא פאתטית ברמה מסויימת, אבל עובדה נשארת עובדה והיא עושה את העבודה.

  7. moriarty 4 בOctober 2008
    הגב

    אני לא ראיתי נתונים של תשואה
    ואתה מוזמן להציף אם יש לך.<br>מה שאני מכיר זה שאנשים קונים ממנה פירסומות כי היא קונה כמות גדולה מאד של שטח פרסום מערוץ 2 בזול, ומוכרת במחיר קצת יותר גבוה, וגוזרת לעצמה את הקופון של התיווך. כתוצאה מכך, הפירסומות שלה הן הכי זולות בשוק. שים לב – לא צריך להשקיע בקריאיטיב, היא פשוט אומרת שהיא ממליצה, לא צריך להשקיע בלוקיישן, בצלמים, בבמאים, במפיקים, היא פשוט שמה מצלמה, מקריאה שתי שורות חסרות משמעות, ויש פירסומת חסרת משמעות.<br>לדעתי את הרווח שלה היא יכולה לעשות גם על ידי מכירות של שטח הפירסום ישר ללקוח, בלי התיווך שלה. בשביל זה לא צריך לראות אותה בטלוויזיה. <br>לסיכום – מוות למ. כוערת, ויפה שעה אחת קודם.

  8. ביקורט 4 בOctober 2008
    הגב

    בעבר אוליזה היה נכון
    היום הפרסומות שלה עדיין זולות ודלות בקריאייטיב אבל יש נסיון לקצת יותר מ”אני ממליצה”. לדעתי זה שגוי והיא צריכה להישאר בנישת ה”אני ממליצה” שלה. <br><br>מדיבורים עם כמה אנשי פרסום וכמה לקוחות של מוצרים לאישה, הפרסומות שלה מצליחות מאוד. לצערי אני לא יכול לספק נתונים אז תאלץ להאמין לי או לדבוק בעמדתך שאני טועה.<br><br>אגב, למיטב זכרוני היא צריכה כל כך הרבה טייקים בשביל להוציא שורה אחת כמו שצריך בפרסומת, אז אני לא בטוח שזה עד כדי כך יותר זול.<br>

  9. moriarty 4 בOctober 2008
    הגב

    מי היה מאמין?
    בנוסף לכיעור, לחוסר האמינות, למשחק המוגזם, לדחייה הכוללת שהיא משדרת, היא גם טיפשה?<br>בכל מקרה, הפרסומות שלה כ"כ דוחות אותי, שאני אדבוק בעמדתי. אני עדיין חושב שכל פרסומת שלה היא כישלון, ואף אחד לא ילך לקנות משהו רק כי מ. כוערת אמרה.

  10. ביקורט 4 בOctober 2008
    הגב

    אתה לא ממש קהל היעד…
    שים לב אילו מוצרים היא מפרסמת בד”כ.

  11. moriarty 4 בOctober 2008
    הגב

    אם היא לא מפרסמת מכירה של אוויר
    למפגרים, אז אין לה קהל יעד. <br>לא ברור לי למה אתה מגן על האסון הזה? היא אולי הדבר הגרוע ביותר שקרה לטלוויזיה מעולם, וללא ספק היא הפרסומת הגרועה ביותר, בלי מתחרים בכלל.

  12. פגעסוס 4 בOctober 2008
    הגב

    אני מסכים איתך, מצד שני…
    גם אני לא קהל היעד שלה. קהל היעד שלה לדעתי הן עקרות בית ואמהות. אני מניח שבתחום הזה היא נוחלת הצלחה. <br><br>אני לא מגן עליה, אני פשוט מעריך אותה על ההצלחה שלה, והיא מצליחה למרות כל החסרונות.

Leave a comment