משמר הליצנים
זה התחיל בבדיחת המקומות בכנסת שאותה עוד ניתן היה להגדיר כבדיחה בטוב טעם.
זה המשיך בהתחנחנות מזוייפת של גיא מרוז מול המסך (בקלוז-אפ) על כך שהוא רוצה לצפות בשקיעה. גם את הבדיחה הזאת ניתן היה להגדיר כנסיון לא מוצלח לסרקאזם.
זה התדרדר לכך שגיא החל לנגן בחליל בעת שאורלי ניסתה להקריא מסמך רציני ואת זה לא ניתן להגדיר בשום צורה מאשר “WTF??”.
זה הסתיים בבדיחה על חברת החשמל שיש לה זקן ארוך יותר מאורכה של סדרת היפים והאמיצים.
מעניין לכמה אנשים יש כבר את המספר של גיא מרוז אחרי הבדיחה הלא מוצלחת עם המודיעין הסלולארי.
ניהול הזמן שלהם השתפר, בתוכניות הקודמות הם בקושי הספיקו להכניס את כל האייטמים.
מישהו שם לב שבתוכנית השבוע הם לא שלחו מונית להביא מישהו?
למרות כל האמור לעיל, הפינה של השיר מכותרות העיתונים ממש חביבה ואני מקווה שהיא תישאר כפינה קבועה.
ובלי קשר…
הפרסומת החדשה של you מנסה לפנות קצת יותר לכיוון הקריאייטיב עם סלוגן טיפה בנאלי אבל הרבה יותר מעניין מהקודם. אין ספק שהקופירייטר ישב קצת יותר משתי שניות הפעם, אבל בחייאת, כדור מרחף ומדבר?
יותר טוב, לא מספיק.
עכבר כחול מדבר 12 בOctober 2006
בזמן שהתחלתי לקרא את הפוסט
התנגנה ברקע בטלויזיה הפרסומת החדשה של YOU. מיד ידעתי שאני הולך לראות בסוף הפוסט משהו על זה.<br><br>כן, כדור מרחף מדבר זה מאוד הזוי. נראה שלקופירייטר כבר אזלו כל הרעיונות. וזה מה שקורה כשאתה נשאר לעבוד עד 2:00 בלילה במטרה למצא רעיון טוב לפרסומת.
ביקורט 12 בOctober 2006
הלוואי 2 בלילה
אצל קופירייטר כמעט כל לילה הוא לילה לבן.