משמר הליצנים








ובלי קשר…
הפרסומת החדשה של you מנסה לפנות קצת יותר לכיוון הקריאייטיב עם סלוגן טיפה בנאלי אבל הרבה יותר מעניין מהקודם. אין ספק שהקופירייטר ישב קצת יותר משתי שניות הפעם, אבל בחייאת, כדור מרחף ומדבר?
יותר טוב, לא מספיק.
מי אוכל חומוס?רפי גינת חזר לתחקיר שביצע לפני 20 שנה והחליט לבדוק את החומוסיות המובילות בישראל. כמובן שהוא גילה ממצאים מדאיגים, קוליפורמים, חיידקים צואתיים ומה לא. הוא לא שכח להוסיף את החותמת המאיימת "פסול למאכל אדם" ואף הוסיף "מסוכן לבריאות. החומוסיות הכי מזוהמות, ע"פ התחקיר", הן...
האם ידעתם שרק מעטים מבין המגיעים לתוכניות ריאליטי מקבלים את תמורת הפרסום שציפו לה? האם ידעתם שרבים מאותם כוכבים לרגע מוצאים את עצמם מתרסקים אל קרקע המציאות ונאלצים לעבוד כמו כל אדם אחר? האם ידעתם שהריאליטי מכוון אל המכנה המשותף הרחב ביותר ומנסה למצוא אנשים ייחודיים אבל שמתאימים לדפוסים שנקבעו...
אורסון וולס שידר את תסכית הרדיו "מלחמת העולמות" (סיפור בדיוני העוסק בפלישת אנשי מאדים לכדור הארץ) במתכונת של פריצה לשידור. הצורה שבה שודר התסכית לא הסגירה את העובדה שהתוכן הוא בדיוני, והפאניקה שנגרמה בעקבותיו גרמה לו להפוך למיתוס. הפאניקה שנוצרה בעקבות אותו תסכית גרמה ללא מעט אנשים לברוח...
עכבר כחול מדבר 12 בOctober 2006
בזמן שהתחלתי לקרא את הפוסט
התנגנה ברקע בטלויזיה הפרסומת החדשה של YOU. מיד ידעתי שאני הולך לראות בסוף הפוסט משהו על זה.<br><br>כן, כדור מרחף מדבר זה מאוד הזוי. נראה שלקופירייטר כבר אזלו כל הרעיונות. וזה מה שקורה כשאתה נשאר לעבוד עד 2:00 בלילה במטרה למצא רעיון טוב לפרסומת.
ביקורט 12 בOctober 2006
הלוואי 2 בלילה
אצל קופירייטר כמעט כל לילה הוא לילה לבן.