הפרסומת החדשה של נטוויזן הצליחה לגעת בי, אבל לא בצורה טובה. התעצבנתי. מאוד התעצבנתי. לראות חברה שמפרסמת את עצמה ע”י כך שהם מראים כיצד “גיבור” הפרסומת פועל בצורה מאוד לא נורמטיבית ומאוד “ישראלית” על מנת לקדם את עצמו ואת “אהוביו” על חשבון אחרים גרם לי לחשוב רעות על הדרך שבה החברה פועלת.
בפרסומת רואים אב וילדה עומדים בתור למתקן שעשועים (נראה לי שמדובר בצרפת). התור ארוך והילדה משתעממת ומראה זאת (בהעווית פנים מוגזמת, יש לציין). האב החכם מאתר את המקום ממנו משמיעים את המוזיקה, ניגש לשם, מחבר את נגן הMP3 ומשמיע דרך הרמקולים את ההמנון (הצרפתי, אני חושב).
בעת שכולם עומדים דום ושרים עם ההמנון, הוא וילדתו, בחוסר כבוד משווע, עוקפים את כולם בתור ועולים למתקן.
אני מנסה להבין מה הערך המוסף שהפרסומת הזו מעבירה וכל מה שאני מצליח למצוא זה – כשאתם נוסעים לחו”ל השירות החדש להורדת שירים של נטויזן יעזור לכם להיות מניאקים ולהתנהג כמו כל “ישראלי מצוי”, ואני תוהה האם הצופים באמת יכולים להזדהות עם מעשה מעורר בחילה שכזה בלב שלם. לדעתי כל צופה שרואה את זה יאמר לעצמו מיד, אני לא בן אדם כזה (במיוחד לאחר שטפטפו לנו לראש כיצד כל אחד מאיתנו הוא שגריר בחו”ל).
בראש ובראשונה פרסומת צריכה לגרום לנו לרצות להתנהג כמו האדם שמשתמש במוצר שהיא מוכרת והפרסומת הזאת נכשלת ובגדול. 3 בסולם הביקור”ט (וגם זה רק בגלל שהם השתמשו בצרפת, שאחרי מופע הזיקופקקים, רבים מאיתנו לא אוהבים במיוחד).
מטר שמונים 24 בMay 2006
אכן הישראלי המכוער במלוא הדרו
זה שתמיד חושב שכולם מוכנים לקבל את ההתחכמויות הטיפשיות שלו<br>ביקורת צודקת בהחלט
ע ל ו מ ה 24 בMay 2006
אבל איזה יפה הפרסומת של VOD? הא?
“לראות רק מה שאתה אוהב”. אני מוקסמת כל פעם.
ביקורט 24 בMay 2006
ואני עדיין תוהה
ממתי ישראלים מורידים את ההמנון הצרפתי לIPOD שלהם?
ביקורט 24 בMay 2006
פרסומת בהחלט מרגשת.
משום מה אני מרגיש שמשהו שם התפספס אבל מאחר ואני לא מצליח לשים את האצבע על זה, העדפתי שלא לכתוב עליה.
מטר שמונים 24 בMay 2006
ממתי שהם מתחברים לנטויזיון כנראה
חחחחחחח