המלצות (פוסט קצרצר)

3 תוכניות מעולות מגיעות אלינו בעונה חדשה, האחת היא ריאליטי, השניה היא תחרות (שמשום מה מכונה ריאליטי) והשלישית היא תוכנית מערכונים. 
 
האח הגדול – ערוץ 2, מתחיל ב 15 לנובמבר
התוכנית שגרמה לי להתחיל לכתוב בלוג ריאליטי חוזרת (ואיתה יחזור גם הבלוג). אחרי עונה רגילה מצויינת ועונת VIP סבירה פלוס, אני שוב הולך להתמכר לשידורים החיים מהוילה. בשתי העונות הקודמות נוכחתי לדעת שאת השיחות המעניינות ביותר אפשר לשמוע רק בערוץ 20, כי משום מה העורכים לא ששים לשדר בפריים טיים שיחות על דרוויניזם או דעות עמוקות על חזרה בתשובה/בשאלה.
אם אתם מתעניינים רק בכסאח, אני ממליץ לכם לצפות בסיכומים השבועיים שיהיו בערוץ השני, אם גם השיחות השונות מעניינות אתכם, צפו בערוץ 20. זה אמנם משעמם חלק גדול מהזמן אבל, לפחות ע”פ העונות הקודמות, יש כמה שיחות ששוות את זה.
 
רוקדים עם כוכבים – ערוץ 2, רביעי ב 21:00
לאחר 4 עונות מוצלחות של רוקדים עם כוכבים אני כבר מצפה לעונה החמישית. בתור תוכנית ריאליטי (כן אורי, אני יודע שזה לא בדיוק ריאליטי) שלא משתנה יותר מדי בין עונה לעונה, ההצלחה החוזרת ונשנית שלה די מפתיעה. למרות הבדיחות השחוקות של קושניר והבגדים המוזרים משהו של הילה, יש משהו מהנה בלצפות בסלבס עובדים קשה כדי לפזז לנו על הרחבה בשעות הפריים טיים.  
 
מקום לדאגה – ערוץ 10, שבת ב 23:05
תוכנית מערכונים מעולה. המלצתי עליה כאן בעונתה הראשונה ואני חוזר וממליץ עליה גם לעונה הנוכחית. המערכונים שם יותר מטרידים ממצחיקים ואחרי שתצפו בהם סביר להניח שתישארו עם פה פעור. הנה מערכון ראשון שהם הפיצו מהעונה החדשה:
 

logo

Related posts

הכל הולך אבל לא רץ

הכל הולך אבל לא רץ

"הכל הולך" מצליחה ונופלת באותה נקודה - היא לא סומכת על השחקנים שלה שיסחבו על גבם את התוכנית. נכון, ברשת הביאו קליברים ידועים ומוצלחים שאמורים למשוך קהל, אבל במקום לתת להם לאלתר מציבים אותם בסיטואציות בלתי אפשריות.

פולישוק – עדיין בועטת

פולישוק - עדיין בועטת

בקשת החליטו לשחרר את הפרק הראשון של העונה השלישית של פולישוק ברשת לפני שהוא משודר בטלוויזיה. בעונות הקודמות כתבתי על פולישוק שהיא סאטירה במיטבה ואני שמח לציין שהפרק הראשון של העונה החדשה ממשיך את המסורת הזאת בגאווה.

המיזם – דרושה עוד השקעה

המיזם - דרושה עוד השקעה

הרעיון מאחורי המיזם הוא דווקא נחמד. קחו יזמים והעמידו אותם בפני קהל "משקיעים" שלא באמת צריכים להוציא שקל מהכיס שלהם, אלא רק להחליט איזה מיזם שווה יותר ולתת לו 100,000 שקלים וירטואליים שאולי יהפכו לאמיתיים. הביצוע, לעומת זאת, קצת לוקה בחסר.

Leave a comment