גם אני נגד סגירת ערוץ 10

ניסיתי לדמיין איך היתה נראית חוויית הצפיה שלי אם לא היה ערוץ 10
 
אם לא היה ערוץ 10, אף אחד לא היה מרים את הכפפה ומנסה להרים תוכנית ריאליטי בסדר גודל של השרדות. למרות שההבדל בין הפורמט של הישרדות המקורית והפורמט של הישרדות הישראלית הוא כמו שמיים וארץ (ולא לטובת הפורמט הישראלי), עדיין ההשקעה בתוכנית גרמה לגל של תוכניות ריאליטי מושקעות הרבה יותר גם בערוץ 10 וגם בערוצים אחרים.
 
אם לא היה ערוץ 10 לא הייתי מגלה שאני יכול להנות מתוכניות כמו לונדון וקירשנבאום. שני ישישים יושבים ומדברים על נושאים אקטואליים שבד”כ אני נוהג להעביר ערוץ כשמגיעים אליהם, ועדיין אני מוצא את עצמי מרותק. בערוצים אחרים תוכנית שכזו היתה נדחקת לשעות הלילה המאוחרות.
 
אם לא היה ערוץ 10 לא הייתי מגלה את “מקום לדאגה” ולא הייתי יודע שמערכונים יכולים להיות מצחיקים, עצובים, מציקים ואיכותיים בו זמנית. לאף ערוץ אחר לא היה אומץ ללכת על תוכנית מערכונים שלא עוסקת רק בסקס או בבדיחות פרווה.
 
בלי ערוץ 10 לא הייתי נהנה גם מאליפות המסעדות, היפה והחנון, לאהוב את אנה, החברים של נאור, האמת העירומה, הסמויים, תוכנית הלילה עם ליאור שליין, העוקץ, היום שהיה, המקור ועוד תוכניות רבות.
 
 
אז נכון, ערוץ 10 לא עמד בהתחייבויות שלו ולכאורה יש את כל הסיבות שבעולם לסגור את הבאסטה וללכת למכרז חדש. למרות זאת, אני חושב שלנו כצופים יש אינטרס שהערוץ ימשיך לפעול על מנת שלא נשאר עם ערוץ מסחרי אחד בלבד.
 
במצב הנוכחי, אם יצא מכרז חדש, לא סביר שיעוטו על ההצעה לנהל ערוץ בהפסדים. התוצאה תהיה פחות ערוץ בשבילנו. מאחר וכבר הוחלט והוסכם על כולם שבשנת 2012 יתבצע מעבר משיטת הזכיונות הנוכחית לשיטה של רשיונות קבועים, אין סיבה אמיתית לא להגיע להסכם פריסה כלשהי של החוב ולהתחיל את שיטת הרשיונות כבר מעכשיו.
 
אם אתם תוהים מה ההבדל בין רשינות לזכיונות? אז הנה הסבר מהבלוג של הערוץ. זכיונות  (השיטה הנהוגה כיום בשוק הטלוויזיה) אינם קבועים, הם תחומים בזמן. רשיונות הם קבועים. ברור שאף משקיע לא ירצה להפסיד הון תועפות בערוץ 10 על זיכיון של שנתיים, אלא רק אם יובטח לו אופק של רישיון קבוע.
 
אז איך אתם יכולים לעזור?
– הוסיפו כרזת מחאה לבלוג שלהם. אפשר להשיג אחת כאן.
– דברו על זה בפורומים, בקומונות, בפייסבוק ובכל מקום שאפשר.
– הכנסו לבלוג של ערוץ 10 והתעדכנו במה שקורה.
logo

Related posts

ערוץ 10: דווקא בגלל היפה והחנון

ערוץ 10: דווקא בגלל היפה והחנון

בעקבות הדיונים על דחיית החובות של הערוץ 10 והאפשרות הממשית לסגירתו צצו ברחבי הרשת עשרות פוסטים הטוענים ש"מוטב חדשות 10 בלי ערוץ 10 מאשר ערוץ 10 בלי חדשות 10". אני לא בא להגיד כאן שחברת החדשות של הערוץ לא חשובה, אבל היא לחלוטין לא בודדה במערכה.

קצרצרים על טלוויזיה

עקב חוסר זמן משווע נותרו אצלי מספר ביקורות ותהיות על תוכניות שונות שעלו לאחרונה ברשימת הפוסטים שלא פורסמו. אז איחדתי אותם לפוסט אחד של הערות קצרות על מספר תוכניות, חלקן ישנות מאוד וחלקן מאתמול. נראה אותך, שחקו אותה בגדול, לעוף על המליון וארץ נהדרת. תהנו :)

למי למי יש יותר כבוד

במהלך החופש הגדול הפך ערוץ 20 בהוט (זה שבעבר סיפק את ההתמכרות שלי לאח הגדול) לערוץ סרטים וסדרות לקיץ והחל לשדר מדי ערב ב 22:00 את "סטארגייט אטלנטיס", סדרה שזה זמן מה רציתי לראות ואף פעם לא מצאתי את הזמן. העונה הראשונה והשניה של הסדרה שודרו ללא הפרעה. העונה השלישית החלה לקראת סוף הקיץ...

0 Comments

  1. moriarty 18 בJuly 2009
    הגב

    עוד הבדל בין רישיון לזיכיון <br>
    הוא שהיות וזיכיון הוא זמני, הוא מאפשר החלפת זכיין גרוע, הוא מאפשר כפיית תכנים מסוגה עילית (תוכניות איכותיות, להבדיל מטלנובלות), והוא מאפשר דמי זיכיון לטובת המדינה. <br>ערוץ 10 מפסיד כי הוא גרוע, כי הוא לא מצליח להתחרות, כי הוא לא מגיע לכל הציבור בישראל (כן, כן, יש אנשים בישראל שלא יכולים לראות את הערוץ), כי הוא משדר תכנים גרועים ולא עומד בחובות ההפקה שלו לפי תנאי הזיכיון. <br>כל אלה אינם סיבה לתת לו רישיון, הם סיבה לשלול ממנו את הזיכיון ולתת אותו למישהו אחר. <br>

  2. tony400 18 בJuly 2009
    הגב

    קומונת התמיכה <br>
    http://communa.tapuz.co.il/channel10 <br>

  3. golan azani 18 בJuly 2009
    הגב

    ומה ההבדל בינו לערוץ 2? <br>
    אותו חרא בדיוק… <br>אז אם יש לי את המקור בשביל מה אני צריך חיקוי. <br>אל תפחידו אותי <br>אם הערוץ היה איכותי הצופים היו מגיעים. <br>די כבר עם כל הריאלטי ושאר הזבל <br>שיש בערוצים האלו. <br>ערוץ 2 זה גם יותר מדי. <br>שיבוא זכיין עם תכנים שונים מערוץ 2 <br>ולא חיקוי עלוב. <br>

  4. seymore butts 18 בJuly 2009
    הגב

    ומי אמור לממן את הזבל הזה? אני? <br>
    ממה יש פה להתלהב ? במקום לנסות לחדש הם רק ניסו להעתיק מערוץ 2, מילאו את המסך בריאליטי מאוס כמו הישרדות והיפה והחנון, שלא לדבר על יצירת המופת "הדוגמניות". <br><br>לא יודע איך יסתיים הסיפור של ערוץ 10, אני מקווה רק שהפעם הפתרון לא יעבור דרך הכיס שלנו. <br>

  5. Krishi 18 בJuly 2009
    הגב

    ערוץ 10 אשם בעצמו במצב שהוא הגיע <br>
    אליו. <br><br>לא רואה כל סיבה לתת לזכיינים שמחזיקים בו כיום את הפריבילגיה שבלהיכשל ועדיין להשאר באזור. הם הקימו הפקות ענק ללא שום הצדקה, שילמו משכורות מנופחות ללא שום הצדקה, נפלו ברייטינג כמעט מול כל תוכנית של ערוץ 2, לא עמדו בהתחייבויות שלהם לשדר תוכניות סוגה עילית, נכנסו לחובות עמוקים, נאלצו לשלם קנסות לרשות השניה, ניסו לעזור להם עשרות פעמים בדחיית ופריסת חובות, לפעמים בביטולם! ועדיין הם על סף פשיטת רגל. <br><br>תסלח לי בבקשה, לאנשים כאלה לא מגיע ערוץ. שיבוא מישהו חדש ויבנה שם הכל מחדש ואז נדבר. מצחיק אותי מאוד כל העובדים וכל וכל אנשי הפרסום והמפורסמים עצמם וכל האנשים הקטנים שקוראים לא לסגור את הערוץ והופכים את הרשות השניה למינימום שטן עלי אדמות כשהתלונות שלהם צריכות ללכת אך ורק למנהלים של הערוץ שהרסו אותו במו ידיהם. ובכלל, איפה היו כל אותם מפורסמים כשהערוץ התחיל לשקוע וביקש מהם לקצץ במשכורות המטורפות שלהם (שלא יגידו שהם רעבים לפת לחם) והם לא הסכימו? איפה הייתה אז הסולידריות והסימפטיה והתמיכה בערוץ בזמנים הקשים? <br>שיחנקו כולם, הם עם הערוץ 10 הזה שלהם. <br>

  6. tal902 18 בJuly 2009
    הגב

    לא מסכים איתך בכלל!!! <br>
    מה אתה אומר בעצם. הם לא עמדו בהתחייבויות שלהם. לא נורא בוא נצ`פר אותם ניתן להם פרס – רישיון קבוע. נו באמת…….. <br><br>ובכלל אני מוכן להתערב איתך שאם יקיימו מכרז חדש יהיה מישהו ירצה להיות בעל ערוץ טלוויזיה גם בזיכיון. <br><br>להיות בעל ערוץ טלוויזיה זה יוקרה, כבוד ותחושה שעושה טוב לאגו של מי שבבעלותו ערוץ טלוויזיה. ובמדינתנו בכלל ואצל אנשי העסקים בפרט אגו זה כמעט הכל. יימצא מי שיקסום בעינייו להיות בעל ערוץ טלוויזיה. האמן לי – אל תדאג. <br><br>ראית כמה זכיינים התמודדו על הרדיו האזורי? לא היה חסר. <br>

  7. גם אני נגד סגירת ערו 18 בJuly 2009
    הגב

    גם אני נגד סגירת ערוץ 10 <br>
    גם אני נגד סגירת ערוץ 10 <br>

  8. ללא שם 18 בJuly 2009
    הגב

    השרדות ? הצחקת אותי <br>
    הנימוק הזה מחזק את הטענה שצריך לסגור את הערוץ <br>ריאלטי הוא ז`אנר נחות ועדיף לכולם אם הוא יעלם! <br>

  9. ביקורט 18 בJuly 2009
    הגב

    מסכים לחלק מהדברים <br>
    ערוץ 10 אכן לא הצליח להתחרות. סיבה אחת היא שהוא אכן לא מגיע לכולם (וחבל), סיבה נוספת היא הקושי של עם ישראל לצאת לרגע מהבועה הערוץ שתיימית שלהם ולראות שיש אלטרנטיבה. <br>בתחילת דרכו הערוץ היווה תחליף ראוי ואיכותי יותר לערוץ 2 אבל בהעדר רווחים, גם האיכות ירדה ועכשיו הם עומדים פחות או יותר באותו מקום. <br><br>הערוץ לא משדר תכנים גרועים (כלומר, לא רק). יצאו משם לא מעט תוכניות שהיה ועדיין שווה לצפות בהן כמו "החברים של נאור", "לאהוב את אנה", "מקום לדאגה", "4 גברים וחתונה" (למרות הסיום המעפן), "לונדון וקירשנבאום", "תוכנית הלילה" (שלטעמי היתה הלייט נייט המוצלח ביותר נעשה בארץ), "שלח ודרוקר" (כיום "המקור"), "היום שהיה", וגם "הישרדות" (למרות הרס הפורמט). <br>נחש מה, אף אחד מהרשומים מעלה אינו טלנובלה (בלי לזלזל בז`אנר הזה שלאט לאט הופך לאיכותי יותר). <br><br>הבעיה בגישה שלך שקוראת לשלול את הרשיון ולתת אותו למישהו אחר, היא שאף אחד אחד לא יתמודד כיום על מכרז לשנתיים לערוץ מפסיד. התוצאה תהיה ערוץ 2 שישאר הערוץ המסחרי היחיד. פחות אלטרנטיבה לנו הצופים. <br><br>אני לא טוען שהערוץ עמד בחובותיו ושמשרד התקשורת חייב להאריך את הזכיון שלו או להעביר אותו כבר עכשיו לשיטה של רשיון קבוע. אני כן טוען שמבחינת הצופים, תמיד עדיף שיש אלטרנטיבה ושזה האינטרס שלנו שהערוץ ימשיך לפעול. לדעתי זה גם צריך להיות האינטרס של משרד התקשורת. <br>

  10. סוליד סנייק 18 בJuly 2009
    הגב

    עדיף כמה שיותר ערוצים מסחריים <br>
    כי ברגע שיישאר ערוץ מסחרי אחד, עם כמות האנשים שצופים "כי זה מה שיש לראות", יוכלו לפמפם לנו מה שבא. יוכלו אפילו לשדר גלים שישטפו לנו את המוח. <br>אם ברצונך להפוך את עם ישראל לזומבים, אתה מוזמן לתמוך בהסרת ערוץ 10. <br>

  11. the lowkey 18 בJuly 2009
    הגב

    בנתיים כל הטעויות <br>
    שהמנהלים שלנו למעלה עושין ,עוברות דרך הכיסים שלנו ,למה ש19 יהייה שונה? <br>

  12. ביקורט 18 בJuly 2009
    הגב

    לא אמרתי שערוץ 10 כולו סוגה עילית <br>
    אבל יש שם לא מעט תוכניות טובות כמו לונדון וקירשנבאום, קרב סכינים ועוד שפירטתי בתגובות אחרות. התוצאה של סגירת ערוץ 10 לא תהיה שיבוא זכיין נוסף כי אף אחד לא ירצה זכיון של שנתיים לערוץ בהפסדים. התוצאה תהיה ערוץ מסחרי אחד ופחות מבחר. <br><br>אני אעתיק לכאן חלק מתגובה אחרת שלי: <br>הערוץ לא משדר תכנים גרועים (כלומר, לא רק). יצאו משם לא מעט תוכניות שהיה ועדיין שווה לצפות בהן כמו "החברים של נאור", "לאהוב את אנה", "מקום לדאגה", "4 גברים וחתונה" (למרות הסיום המעפן), "לונדון וקירשנבאום", "תוכנית הלילה" (שלטעמי היתה הלייט נייט המוצלח ביותר נעשה בארץ), "שלח ודרוקר" (כיום "המקור"), "היום שהיה", וגם "הישרדות" (למרות הרס הפורמט). <br>נחש מה, אף אחד מהרשומים מעלה אינו טלנובלה (בלי לזלזל בז`אנר הזה שלאט לאט הופך לאיכותי יותר) ורק אחד מהם ריאליטי. <br>

  13. ביקורט 18 בJuly 2009
    הגב

    מי באמת מממן? בטח לא אנחנו <br>
    אלא אם אתה מחשיב צפיה בפרסומות כמימון. כל הכספים של ערוץ 10 הגיעו מהבעלי השליטה, מכיסם הפרטי. המדינה לא השקיעה ולו שקל בתוכן של הערוץ הזה כך שהפעם הפתרון ממש לא עובר דרך הכיס שלנו. <br><br>אני ממש לא מסכים איתך שהערוץ רק העתיק מערוץ 2. כל מחלקת האקטואליה היתה פורצת דרך, היו דרמות איכותיות ותוכניות בידור מעולות. אפילו מבחינת ריאליטי הערוץ היה הראשון שהשקיע בריאליטי איכותי (למרות שהרסו אותו אח"כ לדעתי). לטעמי הערוץ היה פורץ דרך בהרבה מובנים ולחלוטין לא העתק. <br>

  14. ביקורט 18 בJuly 2009
    הגב

    אף אחד לא אמר שלא <br>
    ברור שהערוץ אשם, למרות שגם למשבר הכלכלי יש יד בדבר. <br>אני לא מנסה להטיל כאן אשמה על אף אחד, אני מנסה לחשוב מה האינטרס שלנו בתור צופים ולדעתי האינטרס שלנו הוא שיהיו שני ערוצים מסחריים ולא רק אחד. <br>

  15. ביקורט 18 בJuly 2009
    הגב

    אולי אתה צודק, אני לא חושב <br>
    שיהיה מישהו שילך על הרפתקה עם הפסד כמעט בטוח. אבל לך תדע. <br>

  16. golan azani 18 בJuly 2009
    הגב

    בדיוק מה שאני חושב. <br>
    לא עמדת במכרז לך הביתה. <br>מה, כל אחד במדינה יעשה מה שהוא רוצה? <br>ואיפה הצדק כלפי המתחרים האחרים במכרז? <br>

  17. ביקורט 18 בJuly 2009
    הגב

    הרשה לי לחלוק עליך <br>
    ריאליטי הוא ז`אנר שונה וכמו אחרים הוא מעניין חלק מהצופים ואינו מעניין אחרים. אני מסכים שיש הצפה של ריאליטי לאחרונה וגם לדעתי כדאי להקטין את המינון, אבל ממש לא מסכים שהוא צריך להעלם. <br><br>לטעמי הישרדות המקורית היא אחת התוכניות הטובות יותר שעלו לאוויר, והישרדות ישראל היא חיקוי חיוור (סביר, אבל הרבה פחות טוב מהמקור) שלו. הסיבה שהיא הוזכרה כאן זה בגלל שעצם ההשקעה בתוכנית גרר השקעות נוספות שהביאו לנו ריאליטי אחר שחלקו היה טוב יותר ושממש נהניתי לצפות בו. <br>

  18. Krishi 18 בJuly 2009
    הגב

    כרגע זה לא נראה שזה משנה בכלל <br>
    ערוץ 10 לא הצליח לספק שום דבר חדש ויצירתי ואיכותי, הוא פשוט הפך לערוץ 2 החדש, רק גרוע יותר. מרוב מלחמות עם ערוץ 2 וכל הריאליטי הזה הוא לא שם לב שהוא הפך להיות גרוע כמוהו. <br>כך שאם אתה שואל אותי? אני לא ארגיש כזה חיסרון אם ערוץ 10 יעלם, גם ככה ערוץ 10 וערוץ 2 הם הערוצים כמעט הכי פחות נצפים אצלי. זה לא תחילת שנות ה-90 שהיו פה 2 ערוצים בלחץ או שנות ה-80 ומטה שהיה לך רק את הערוץ הראשון והערוץ הירדני, יש מספיק ערוצים בימינו שיספקו לך אלטרנטיבה לצפייה. <br>כך שאלא אם יבוא לשם זכיין חדש שבאמת יעשה טלוויזיה חדשנית ואיכותית ולא ינסה להתחרות בערוץ 2 עם החדשות והריאליטי וכל שאר החרא ששידרו שם, אין טעם לערוץ הזה להתקיים. <br>

  19. tal902 18 בJuly 2009
    הגב

    אגב לגבי אי הקליטה באופן חופשי של <br>
    ערוץ 10 באנטנה רגילה. גם זאת טעות אסטרטגית אפילו של בעלי הערוץ. אמנם במכרז הם לא היו מחוייבים לפרוש תשתית או טכנולוגיה שתאפשר קליטה באנטנה רגילה אבל הם היו יכולים להחליט שהם משקיעים בזה ומגיעים לכלל הצופים. גם זה פגע בהם רבות בהיבט של רייטניג. כלומר עוד החלטה ניהולית גרועה שהם לקחו. <br><br>רצו לחסוך בהשקעה עלמנת שיצא להם יותר זול ובסוף זה עלה להם ביוקר. <br><br>ועוד משהו בעניין התכניות. הצחיק אותי שהם עשו סרט תעודי על בוגר הריאלטי שלהם לרדת בגדול שרזה והשמין בחזרה. הם בטח גם החשיבו את זה לסוגה עילית. פשוט בדיחה. <br><br>זה ממש היה שפל המדרגה. אתה לא חושב? רק על זה הייתי שולל להם את הזיכיון. <br>

  20. golan azani 18 בJuly 2009
    הגב

    שטויות <br>
    לא יבוא אף זכיין? <br>יכול להיות שבתנאים הנוכחיים זה נכון ואולי לא. <br>אני אומר כך: <br>יש זיכיון וצריך לעמוד בו נקודה. <br>לא עמדת, לך הביתה. <br>יצא מכרז חדש ואז נראה <br>נקח את ההצעה הטובה ביותר. <br>מה אתה משדר בוויתור שלך? <br>שאפשר לצפצף על המכרז <br>בסופו של דבר המדינה תתקפל. <br>נראה אותך בעל חברה פרטית זוכה במכרז <br>ואח"כ אומר למדינה תשמעי התנאים בעייתיים אני מפסיד <br>נראה מי ישים עליך… <br>אתה תשלם מכיסך הכול. <br>כך גם צריך להיות פה. <br>

  21. golan azani 18 בJuly 2009
    הגב

    בעיקרון נכון. במקרה הזה לא. <br>
    ראה תגובתי מתחת. <br>

  22. moriarty 18 בJuly 2009
    הגב

    נו באמת. <br>
    עם ישראל לא עבר כי ערוץ 10 לא היה טוב מספיק. לעם ישראל אין קשר רגשי עמוק לערוץ 2. ערוץ 2 לא טוב יותר מערוץ 10. שניהם גרועים באותה מידה. האמת היא ששניהם אפילו יותר גרועים מאותה מידה. רק ערוץ 1 גרוע יותר. וערוץ 33. ועוד כמה. אבל זה לא אומר שערוץ 10 לא גרוע, הוא כן. <br>מה בדיוק המשמעות של "בתחילת דרכו הוא היה איכותי יותר"? זה לא נכון. אם תעבור על לוחות השידורים המוקדמים תראה אפילו יותר טלנובלות מהיום. אגב, טלנובלות הופכות להיות טובות יותר? באמת? <br>אני מסכים לגבי לונדון וקירשנבאום ולגבי שלח ודרוקר, אבל כאמור הם של חברת החדשות. תכנית הלילה אולי הכי מוצלחת, אבל זה לא אומר שהיא טובה. לא היתה לה תחרות בכלל. במילים אחרות, היא גרועה. מאד. ג`יי לנו לא רע, לשם השוואה. <br>בקיצור, הערוץ לא משדר רק תכנים גרועים, אבל הוא כן משדר בעיקר תכנים גרועים, וגם אם כל מה שאמרת באמת איכותי (וזה לא נכון בכלל), עדיין רוב התכנים גרועים. <br>הישרדות תוכנית גרועה מאד. ראיתי כמה פרקים, וזה היה כ"כ איטי שאחרי שסיימתי לתלוש לעצמי את השערות, התחלתי לתלוש את הריסים מרב תסכול. כשעברתי לשערות בביצים הם עברו (שוב) לפירסומות, ואני רצתי מהר בחזרה לאינטרנט, באנחת רווחה. <br>אל תכתוב לי "נחש מה". אתה לא הולי סניה, ואנחנו מכירים זמן רב. זה טיפה חצוף לכתוב לי "נחש מה". אגב, אולי התוכניות שהזכרת באמת לא טלנובלות, אבל זה לא סותר את הטענות שלי, שיש יותר מדי טלנובלות, ושגם התוכניות האלה גרועות. <br>הבעיה בגישה שלך היא לתת פרס למי שהיה בצורה קונסיסטנטית גרוע. <br>אני לא חושב שיש בעיה בגישה שלי. לדעתי בפירוש יהיו כאלה שיגשו למכרז, ואם לא אז ישפרו את המכרז. זה מה שיקרה, וגם אם לא, זו לא סיבה לתת לערוץ 10 פרס. <br>אין לי בעיה שערוץ 2 ישאר הערוץ המסחרי היחיד, אני לא חושב שזה ישפר אותו, ובכל מקרה ערוץ 10 הוא לא אלטרנטיבה לרוב הצופים. <br>גם אם אתה צודק לגבי הצורך באלטרנטיבה, המכרז החדש יתן אלטרנטיבה. לא הראית עדיין סיבה אחרת להשאיר את אותו זכיין. <br>אגב, אני לא יודע אם שמעת אבל יש החלטות חדשות בנושא. <br>

  23. golan azani 18 בJuly 2009
    הגב

    השאלה היא: האם צריך לעמוד במכרז או <br>
    לא? <br>אם אתה טוען שלא, זוהי פשיטת רגל מוסרית וערכית. <br>המסר מעתה יהיה ברור לכל זכיין <br>אפשר להציע מה שרוצים המדינה כבר תלך לקראתנו. <br>ומי ישלם? <br>אנחנו כמובן. <br>

  24. ביקורט 18 בJuly 2009
    הגב

    הגישה שלי אומרת <br>
    שגם ככה עומדים לעבור לשיטה של רשיונות. וגם ככה הסכימו בעבר לפרוס את החוב. אז למה לא לעשות את שניהם ולסיים עם הסאגה הזאת. <br><br>בנוגע לאיכות התוכניות, אני דווקא מרוצה מרוב התוכניות המשודרות בפריים טיים. נכון, בשעות אחרות יש כל מיני שטויות שאני לא צופה בהם, אבל אני מניח שאחרים כן. <br><br>ד"א, אני לא רואה יותר מדי טלנובלות בלוח השידורים הנוכחי. ובנוגע לשיפור בז`אנר, לטעמי חשופים מלבד היותה טלנובלה היתה סאטירה חזקה מאוד על התקשורת החדשותית בישראל. <br><br>אני לא הייתי רוצה שערוץ 2 יישאר הערוץ המסחרי היחיד. מלבד 2 תוכניות ריאליטי ושעשועון אחד (שאני זוכר עכשיו) אין לי יותר מדי מה לראות שם. <br><br>לא שמעתי על החלטות חדשות בנושא. אבל הייתי מנותק יחסית רוב היום ואתמול. <br>

  25. ביקורט 18 בJuly 2009
    הגב

    אני אומר <br>
    שגם ככה עוברים לרשיונות וכולם מסכימים ששיטת הזכיונות לא מתאימה למצב הכלכלי שקיים היום. ואני לא אומר שצריך לוותר לערוץ 10 על הסכומים שהוא חייב, אני אומר שצריך לפרוס את הסכומים האלה ולעבור לשיטה של רשיונות כמה שיותר מהר. <br>

  26. moriarty 18 בJuly 2009
    הגב

    החלטה חדשה <br>
    הזכיין הנוכחי לא יוכל להתמודד במכרז החדש. <br>גורמים בערוץ כבר הגיבו באיומי תביעה נגד חברי מועצת הרשות השניה, אם כי לטעמי בג"ץ היה מועיל יותר. <br>

Leave a comment