לילה של אקשן

מרגישים בלילה
אני אוהב לייט-נייט, בטח כבר ראיתם את זה בפוסטים קודמים. כל לייט-נייט חדש הוא מבחינתי ברכה, כי קשה מאוד להרוס משהו כל כך חסר יומרות. לייט נייט לא צריך להיות קצבי, לא צריך להכיל המון תוכן, הוא אפילו לא חייב לעמוד במדד האיכות שניתן לצפות לו מתוכניות פריים-טיים.
בשביל לייט-נייט מוצלח כל מה שצריך זה לדעת לקחת את התוכנית בקלות. לא הלחיץ ולא להתעסק בזמנים. ולא להיות למעמסה על המוח. צריך לזכור שאת הלייט-נייט אנשים בדרך כלל רואים מהמיטה רגע לפני השינה. אין להם כוח להתחיל להתעמק במה שנאמר, הם צריכים משהו שקל להבין בלי לחשוב יותר מדי. רובנו אפילו אוהבים להרדם תוך כדי התוכנית.

“אינסטיקט בסיסי” זו תוכנית לייט-נייט חדשה של אביעד קיסוס בה שני סלבריטאים צריכים לראות תמונות או קטעי וידאו ולחוות את דעתם בהתאם לשאלות שהם נשאלים. באחת התוכניות, למשל, הוצגו בפני האורחים 3 בחורות והם היו צריכים לנחש איזו מהם עובדת כליצנית (הם טעו).

התוכנית משלבת בין מיני-ראיונות עם הסלבס לבין פורמט שעשועון קליל. כפי שניתן להבין היא לא כוללת יותר מדי תוכן, דבר מעולה ללייט-נייט ובזכות זה אביעד מצליח לנווט בין פורמט השעשועון לבין השיחות הקלילות בקלות ראויה לציון. הבעיה היחידה שניתן, אולי, למצוא בתוכנית היא שהיא לחלוטין לא מרדימה. בגלל השעשועון שבה, מצאתי את עצמי ערני לחלוטין גם בסיומה תוך שאני תוהה כיצד הייתי אמור לנחש ששני המוזרים האלה במסעדה היו הומואים..

האזור של האקשן
הוט ZONE מתגלה לאט לאט כתחליף ראוי ל AXN. אמנם הוא מציג תוכניות כמו “ללא עקבות” ו “CSI” שאני לא כל כך אוהב, אבל אני מניח שמגיע גם לאחרים לקבל את מה שהם אוהבים. עם זאת יש לי שתי הצעות:

1. אם אתם משדרים את בבילון 5 ב 16:30 ו ב 19:00, שעות שבהן אנשים נמצאים עדיין בעבודה. לפחות תעשו מרתון בסוף השבוע של 5 הפרקים. אתם עושים מרתונים של דברים אחרים שמשודרים בשעות שאנשים נמצאים בבית…

2. את סדרות הדגל, אלו שאתם משדרים פרק אחד שלהם בשבוע, שדרו בשעות הגיוניות ולא ב 23:00. שעה 21:00 היא שעה טובה ופריים-טיימית לחלוטין.

*מצטער על העיכוב בכתיבת הפוסט. ככה זה שיש הפסקות חשמל…

logo

Related posts

המופע של רדינק’ה ודבירבוש

המופע של רדינק'ה ודבירבוש

המופע של רד ודביר הוא לא הלייט נייט הטוב ביותר שראיתי אבל הוא טוב. הראיונות שם קצרים מדי ויותר מדי מוכווני קידום עצמי של המרואיינים. אבל מה שבאמת גורם לי לשוב ולראות את התוכנית פעם אחר פעם הם המערכונים בהתחלה והשירים בסוף.

אמבוש – אורב לחיך

אמבוש - אורב לחיך

אני אוהב תוכניות שנותנות לי הרגשה שהשקיעו מחשבה וזמן בלייצר אותן. שישבו וחשבו וצילמו וערכו ועשו הרבה בשביל שהתוצר יהיה משהו ששווה לי לראות. שטרחו והכינו מתיחה מורכבת החל מסיפור הרקע, דרך המתיחה עצמה וכלה בעריכה איכותית ואת כל אלו יש באמבוש.

האירוח התזזיתי של אברי

הדבר השנוא עלי ביותר בתוכניות אירוח הוא כאשר דוחסים יותר מדי אייטמים לתוכנית אחת. בתוכנית האירוח של אברי גלעד אתמול, ירדנה ארזי הופיעה בתור זמרת אורחת ולאחר מכן התיישבה להתראיין ולענות לשאלות שהוקלטו מראש ע"י אנשים שונים. לא היתה שאלה אחת שירדנה הצליחה להשיב עליה תשובה מלאה. בכל פעם נראה היה שיש...

6 Comments

  1. wranger 18 בJanuary 2009
    הגב

    ZONE תחליף לAXN? <br>
    בכלל לא הייתי שם לב לשינוי, לולא הדלקתי טלוויזיה יום אחד וראיתי את דודו ארז תוהה איך הפכנו מעם הספר לעם שמתעורר יום אחד למציאות שבה לקחו כמה ערוצים וערבבו ביניהם את התוכניות, כך שבעצם שום דבר לא השתנה חוץ מהעובדה שביפ עבר למספר חדש וערוץ שלוש פתאום נהיה גם שלוש וגם ארבע. <br>

  2. אודי 18 בJanuary 2009
    הגב

    לייט נייט טוב?אורי אני מתפלא עליך <br>

  3. דנטל 18 בJanuary 2009
    הגב

    לא אהבתי <br>
    לא רואה טלויזיה ובטח שלא ביום שישי בערב (שזה מתי שאני ראיתי את התוכנית, אין לי מושג אם זו השעה הרגילה), אבל במקרה הייתי אצל חברים כשבדיוק היה סאבלימינל ואיזו קומיקאית שאם הייתי רואה טלויזיה בטח הייתי יודעת מי היא. בעיני, זה היה קרוב לשעמום המחץ וזה למרות סאבלימינל. אני, אגב, ניחשתי נכון לגבי הליצנית. טעיתי לגבי כל שאר הניחושים. <br>

  4. ביקורט 18 בJanuary 2009
    הגב

    כן רק ש… <br>
    AXN לא היו מחזירים לשידור את אדון החיות אחרי שטחנו אותו כל כך הרבה בעבר. כמו כן, ל AXN לא היו זכויות שידור של בבילון 5. <br>וגם הלוגו שנראה קצת שונה והעובדה שבין תכוניות לתוכנית הם תוקעים הסבר על הערוצים ה"חדשים" יכול לתת רמז שהיה שינוי P-: <br>

  5. ביקורט 18 בJanuary 2009
    הגב

    אני דווקא חיבבתי את התוכנית <br>
    אני מניח שאנחנו לא חייבים להסכים על כל תוכנית… P-: <br>

  6. ביקורט 18 בJanuary 2009
    הגב

    זו אכן השעה של התוכנית <br>
    אני טעיתי לגבי הכל… מסתבר שהאינטואיציה שלי לא חזקה במיוחד. <br>

Leave a comment