החיים זה כן הכל

היתה תקופה שבה חשבתי שלעולם לא נראה סדרה קומית טובה בישראל מלבד “קרובים קרובים”. בשלב מסויים הפציעה”שמש” שחיבבתי, אבל לא היתה מגניבה מספיק. אחריה הופיעה “חצי המנשה” ונתנה לי תקווה לעתיד, אבל היא היתה קצרה מדי ולא המשיכה לעונות נוספות. בדיוק כשכבר כמעט איבדתי תקווה הגיעו גדי ודפנה והצליחו להעלות חיוך על פני.
 
כבר בעונה הראשונה של “החיים זה לא הכל” היה קל להתאהב בזוג המוזר/סטנדרטי הזה שמנסה להסתדר בעולם מעוות עם הורים שכאילו יצאו מתוך קריקטורה ישראלית עם בוס מניאק שחושב שהשמש זורחת לו מה*** ועם שכן/קולגה/חבר אדיוט שבצורה מוזרה מצליח במקומות שהוא צריך להפסיד ולהיפך. ביחד עם גדי ודפנה עברנו את כל התהפוכות, החל מהאהבה, המשך בלידה וכלה בגירושים שיותר משהיו כואבים, הם היו משעשעים.
 
לפני מספר שבועות החלה העונה השביעית של הסדרה ובינתיים זה נראה מבטיח, החל מקרחות, דרך סקס, מוות ובני מיעוטים, הסדרה מצליחה לשמור על הרמה שהתחילה בה, ולדמויות החדשות (וגם לישנות) יש פוטנציאל צחוק מעולה. אמנם לא מדובר ב”חברים” או “סיינפלד” שהפציצו בבדיחה בכל 3 שניות, אבל זה לא מונע מהסדרה להיות אחת הקומדיות הטובות ביותר ששודרו בארץ – ולראיה, 7 עונות שלמות (2 פחות מסיינפלד והיד עוד נטויה).
logo

Related posts

הכל הולך אבל לא רץ

הכל הולך אבל לא רץ

"הכל הולך" מצליחה ונופלת באותה נקודה - היא לא סומכת על השחקנים שלה שיסחבו על גבם את התוכנית. נכון, ברשת הביאו קליברים ידועים ומוצלחים שאמורים למשוך קהל, אבל במקום לתת להם לאלתר מציבים אותם בסיטואציות בלתי אפשריות.

פולישוק – עדיין בועטת

פולישוק - עדיין בועטת

בקשת החליטו לשחרר את הפרק הראשון של העונה השלישית של פולישוק ברשת לפני שהוא משודר בטלוויזיה. בעונות הקודמות כתבתי על פולישוק שהיא סאטירה במיטבה ואני שמח לציין שהפרק הראשון של העונה החדשה ממשיך את המסורת הזאת בגאווה.

היפה והחנון 4 – בינתיים מאכזב

היפה והחנון 4 - בינתיים מאכזב

הפרק השני של תוכנית ריאליטי אמור להיות הפרק שבו אנחנו באמת מתחילים להכיר את הדמויות, את הדינמיקה ביניהם ולראות משימות מעניינות מצחיקות וכיפיות. רק חבל שהכל נשאר מעושה ולא אמין.

3 Comments

  1. אור נוי הגבר 29 בNovember 2008
    הגב

    סדרה ענקית
    וכן באמת חבל שלא המשיכו את חצי המנשה.

  2. ע ל ו מ ה 29 בNovember 2008
    הגב

    חצי המנשה קדמה לשמש
    חשבתי שאני זו שלא זוכרת נכון, אבל בדקתי בויקיפדיה וחצי המנשה (1996) קדמה לשמש (1997-2003).<br>אני דווקא ממש לא מתחברת ל`החיים זה לא הכל`. לי הם לא מזכירים את סיינפלד וחברים (שאני מאד אוהבת) אלא את כולם אוהבים את ריימונד שמטריפה ומתסכלת אותי וגם בה אני לא מצליחה לצפות יותר מכמה דקות…

  3. ביקורט 29 בNovember 2008
    הגב

    נראה שהיא באמת קדמה לשמש
    משום מה בזכרון שלי היא מופיעה אחריו….<br>האמת, אני גם אוהב את "כולם אוהבים את ריימונד" וזו באמת הקבלה הרבה יותר טובה…

Leave a comment