קוויקי לשבוע סוף

שבוע סוף סוף
סבבה? סבבה! בכל פעם שאני שומע את צמד המילים הזה העיניים שלי מתחילו למצמץ בעצבנות. שבוע סוף הצליחו ליצור את הדמות הכי מעצבנת בטלוויזיה אחרי יוסי בובליל, מה שגרם לכך שאנשים התחילו לחקות אותה. כאלה אנחנו, אם יש משהו שיותר מעצבן מאיתנו, אנחנו כבר נמצא דרך להיות כמוהו.

למרות הדמות הזאת, שבוע סוף מתפתחת והופכת לסאטירה סבירה. אם נסלח להם על הקטעים הטפשיים כמו הפריצה למחשבים, יודה-לוי-טא-טא ואחרים, אפשר לראות בכל תוכנית לפחות מערכון אחד עם הבלחה של עוקצנות אמיתית. ולמרות העתקת הרעיון של פאנל סלבס מוקצנים + מנחה רציונלי מארץ נהדרת, עדיין ניתן לראות שהכתיבה משתפרת עם הזמן ואולי עד סוף העונה הם יצליחו להגיע לרמה טובה פלוס.
(ערוץ 2, יום ו` 21:00)

קוויקי
כמה סופרלטיבים כתבתי על קוויקי בגירסתו הראשונית. עוד כשהתוכנית היתה בתקופת הרצה הערכתי את הקלילות שבה לקחו היוצרים את נושא היחסים ואת היכולת שלהם להצחיק בצורה אגבית ולא מחייבת.

עכשיו, אחרי עונה שלמה בערוץ ביפ החליטו בקשץ שהתוכנית הוכיחה את עצמה והיא מתאימה גם לערוץ 2. לאחר צפיה בפרק הראשון ששודר אני שמח לדווח שהם לא איבדו את זה. התוכנית עדיין קלילה, כיפית ומהנה ואני יותר ממליץ לכולם לצפות בה.
(ערוץ 2, יום א` אחרי האח הגדול)

 

logo

Related posts

בשורות טובות

בשורות טובות

שד מהגהנום ומלאך מגן עדן מנסים לעצור את סוף העולם ועל הדרך כנראה מצליחים להאט את הזמן כי זה הרגיש ארווווווך ועם יותר מדי נקודות שמאפשרות ניטפיקינג.

הקריסטל האפל

הקריסטל האפל

אז ראיתי את "the dark crystal" בנטפליקס. לקח לי כמעט פרק שלם להתרגל לעובדה שמדובר בבובות עם מגוון מוגבל של הבעות פנים. אבל גם אחרי שהתרגלתי עדיין, למרות שצפיתי בכל 10 הפרקים, לא הצלחתי להתחבר לכל המכלול שנוצר. אני לא אומר שלא נהניתי, אבל היה לי קשה לסספנד כמה מהבעיות שאפרט עליהן בהמשך. הפוסט מכיל ספוילרים, ראו הוזהרתם.

על קיילונים וביולוגים (האורוויל 2X09)

על קיילונים וביולוגים (האורוויל 2X09)

רק אני הרגשתי שהפרק הזה זלזל בנו כצופים? היו בו כל כך הרבה דברים שלא הסתדרו והיו חסרי הגיון או שנראה כאילו לא חשבו עליהם עד הסוף. אין לי בעיה לסספנד כמה דברים שלא מסתדרים פה ושם אבל לא כשכמעט הכל לא הגיוני.

2 Comments

  1. Tali1912 22 בNovember 2008
    הגב

    סבבה,סבבה
    זאת שיפרי המעצבנת משתמשת בסבבה וכולם נסחפו אחריה, גם אינה התחילה להגיד סבבה וגם יוני.<br><br><br>

  2. ביקורט 22 בNovember 2008
    הגב

    אני דווקא דיברתי על “שבוע סוף”
    ולא על האח הגדול… לא שמתי לב ששפרה (המלכה) אומרת סבבה כל הזמן. כנראה שהיא לא אומרת את זה בתדירות גבוהה מדי.

Leave a comment