חשופים לצחוק

חשופים לביקורת
זהירות, הפוסט הבא מכיל ספויילרים למי שעוקב אחר הטלנובלה “חשופים” ולא ראה את הפרקים האחרונים.
 
הטלנובלה הנוכחית של הוט, “חשופים”, נפתחה בהבטחה של מוות. בפרק הראשון אנחנו זכינו לראות את המגישה גלי ארזי (יעל בר זוהר) שוכבת ללא ניע בתוך בריכה כאשר פניה בתוך המים. התחושה שניתנה היתה שאנו רואים את הסוף של הטלנובלה וכעת הולכים לספר לנו כיצד גלי הגיעה למצב הזה. השבוע הגיע הטלנובלה לפרק ה-70 שלה, רחוק מאוד מהסוף, והרגע שהובטח לנו בתחילת העונה הגיע.
 
האם הוט יוותרו על הכוכבת הראשית? אני בספק. אם הם אכן לא יוותרו הרי שארזי תחיה ואז שוב, כמו בסדרות רבות אחרות, הוט הבטיחו לצופים משהו (אמנם לא במילים מפורשות אבל בצורה מספיק משכנעת) ולא יקיימו. אני אשמח אם הם יוכיחו אחרת והדמות של יעל בר זוהר אכן תיעלם מהסדרה.
 
יאללה צחוקים
שלום אסייג התחיל את התוכנית צחוק מהעבודה בצורה חביבה אך לא מבטיחה. בביקורת הקודמת שלי על התוכנית טענתי שהתוכנית הראשונה לא היתה טובה במיוחד אך הימרתי שנראה שיפורים לאורך העונה. ואכן עם הזמן התוכנית השתפרה ואפילו נפטרו מאזור הVIP המגוחך ומהמתח הלא קיים בין אסייג למגישה לשעבר רז שפירא.
 
מה ששינה את התוכנית מהקצה אל הקצה והפך אותה מערב סטנד-אפ כושל לתוכנית שראויה להיות בפריים טיים טלוויזיוני, היה הפתרון שמציל כמעט כל תוכנית החל מפספוסים וכלה בריאליטי כמו כוכב נולד – הוספת סלבס. שלום או ההפקה של התוכנית השכילו להבין שהעם רוצה לראות סלבס עושים סטנד-אפ ואם אפשר, הם רוצים לראות את הפעם הראשונה שלהם כדי שיהיו פדיחות.
אני כבר מחכה לעונה הבאה.

logo

Related posts

בשורות טובות

בשורות טובות

שד מהגהנום ומלאך מגן עדן מנסים לעצור את סוף העולם ועל הדרך כנראה מצליחים להאט את הזמן כי זה הרגיש ארווווווך ועם יותר מדי נקודות שמאפשרות ניטפיקינג.

הקריסטל האפל

הקריסטל האפל

אז ראיתי את "the dark crystal" בנטפליקס. לקח לי כמעט פרק שלם להתרגל לעובדה שמדובר בבובות עם מגוון מוגבל של הבעות פנים. אבל גם אחרי שהתרגלתי עדיין, למרות שצפיתי בכל 10 הפרקים, לא הצלחתי להתחבר לכל המכלול שנוצר. אני לא אומר שלא נהניתי, אבל היה לי קשה לסספנד כמה מהבעיות שאפרט עליהן בהמשך. הפוסט מכיל ספוילרים, ראו הוזהרתם.

על קיילונים וביולוגים (האורוויל 2X09)

על קיילונים וביולוגים (האורוויל 2X09)

רק אני הרגשתי שהפרק הזה זלזל בנו כצופים? היו בו כל כך הרבה דברים שלא הסתדרו והיו חסרי הגיון או שנראה כאילו לא חשבו עליהם עד הסוף. אין לי בעיה לסספנד כמה דברים שלא מסתדרים פה ושם אבל לא כשכמעט הכל לא הגיוני.

0 Comments

  1. moriarty 13 בSeptember 2008
    הגב

    השאלה היא למה אתה רואה טלנובלות?
    יותר מדי בליפים שיבשו את דעתך?

  2. ביקורט 13 בSeptember 2008
    הגב

    אני רואה הכל…
    בסופו של דבר, גם מאחורי טלנובלות יש סיפור לספר. סיפור מלא טוויסטים לא נחוצים ושטויות שלא היית מעלה על דעתך אבל עדיין סיפור.

  3. moriarty 13 בSeptember 2008
    הגב

    ומשחק גרוע, ותסריט מלא חורים
    ובימוי מזלזל, ותפאורה זולה, ומלודרמטיות מיותרת, וזלזול באינטיליגנציה ועוד ועוד.

Leave a comment