הפלוסים והמינוסים של גמר כוכב נולד

כמו בכל עונה, גם הפעם הגמר של כוכב נולד התחיל הרבה לפני הערב הגורלי , בכל הפסקת פרסומות ראינו את השעון המתקתק לקראת הסוף הידוע מראש ובכל תוכנית מקדימה לא חסכו בדיבורים. כמו בכל עונה ביום שלמחרת העיתונים היו מלאים בתמונות של הכוכב הנולד ובביקורות מהללות וקוטלות כאחד. וכמו בכל עונה (נראה לי) גם אני אוסיף הערות משלי לבליל הדברים שנאמרים על התוכנית המעניינת והמאוסה בו זמנית הזאת.
 
מינוס – כרמל אקמן לא זכתה. עם כל הכבוד לישראל ולשיר המקורי שלו, כרמל שרה באופן הרבה יותר מקצועי. לקראת סוף העונה כרמל הסתמנה יותר ויותר כפייבוריטית האמיתית שלי ועקפה את ישראל בסיבוב.
 
פלוס – ישראל זכה. למרות שהעדפתי את כרמל, הזכיה של ישראל היא פלוס כי גם לו מגיע. השיר שלו הוא לא פאר היצירה הישראלית אבל הוא לא רע בכלל ואני תמיד שמח כאשר יש יוצרים בגמר ולא רק פרפורמרים.
 
מינוס – ליבי רן. ליבי הוא זמר חביב אבל לא יותר. יש לא קול חביב כשהוא שר נמוך וקול מוזר כשהוא מגיע לטונים גבוהים. יש לו שטיק קבוע של להתחיל בשקט ולהפציץ בסוף מה שהיה נחמד בהתחלה ומאוס בסוף. בסה”כ נהניתי מהשירה שלו לאורך העונה אבל על מה שהוא עשה לשיר של שימי תבורי בגמר אני פשוט לא יכול לסלוח.
 
פלוס – גל אוחובסקי שניסה להכניס גם כמה מילות ביקורת להשתפכות הלא ברורה של השופטים אחרי כל סולו. אני אמנם לא מסכים איתו שהשיר של כרמל הוא לא שיר גמר ואני ממש לא מסכים איתו שישראל שר מושלם אבל היה נחמד לשמוע טיפת כנות מחבורת הליצנים הזאת.
 
מינוס – פרסומת הגמר של דוריטוס. “דוריטוס זה חטיף שמביא בחורות”? אם זה הקופי שהקהל בוחר, מזל שיש מנהלי קריאייטיב.
 
פלוס – נינט. מעבר להיותה הכוכבת הנולדת שמגיעה כמעט בקביעות לגמרים השונים, היא גם מצליחה להעיר גם את ההופעות הכי מנומנמות. במקרה הזה היא הצליחה לגרום לליבי לשיר יפה ובלי השטיקים הרגילים שלו (ולמרות זאת בנקודה אחת הוא היה חייב לשיר גבוה… אוף).
 
מינוס – ריטה.

logo

Related posts

המיזם – דרושה עוד השקעה

המיזם - דרושה עוד השקעה

הרעיון מאחורי המיזם הוא דווקא נחמד. קחו יזמים והעמידו אותם בפני קהל "משקיעים" שלא באמת צריכים להוציא שקל מהכיס שלהם, אלא רק להחליט איזה מיזם שווה יותר ולתת לו 100,000 שקלים וירטואליים שאולי יהפכו לאמיתיים. הביצוע, לעומת זאת, קצת לוקה בחסר.

משחקי השף – דה-ווייס בגרסת הטעם

משחקי השף - דה-ווייס בגרסת הטעם

לא התפלאתי שרגע לפני שמשחקי השף עלתה לאוויר החליטו במאסטר שף להוסיף גם הם טעימה עיוורת. אבל לקשת אין יותר מדי ממה לחשוש. בשתי התוכניות הראשונות שלה משחקי השף נכשלת במקום הכי חשוב לתוכניות ריאליטי - לגרום לנו להזדהות עם המתמודדים ועם השופטים.

היפה והחנון 4 – בינתיים מאכזב

היפה והחנון 4 - בינתיים מאכזב

הפרק השני של תוכנית ריאליטי אמור להיות הפרק שבו אנחנו באמת מתחילים להכיר את הדמויות, את הדינמיקה ביניהם ולראות משימות מעניינות מצחיקות וכיפיות. רק חבל שהכל נשאר מעושה ולא אמין.

0 Comments

  1. moriarty 30 בAugust 2008
    הגב

    הכי טוב נינט.

Leave a comment