הכותרת הוצאה מהקשרה

מי מאיתנו לא אמר פעם משפט מטומטם? מטומטם ברמה כזאת שהוא היה עושה הכל אם היה מתאפשר לו לחזור בזמן ולמחוק את אותו הרגע. הרי כולנו בני אדם וקורה שאנחנו אומרים דברים בלי לחשוב עליהם עד הסוף. מה הייתם עושים אם היו לוקחים משפט כזה, שלכם, ושמים אותו בפריים-טיים בטלוויזיה?
 
אדיר מילר הגה רעיון מהפכני לטקס שנתי. לא עוד נחלק פרסים לסרט הטוב ביותר או לסדרה הטובה ביותר, במקום זה הבה נחפש היכן אנשים שגו, התפדחו ויצאו אדיוטים ונחלק להם פרסים בצורת חמור. אין ספק שלראות אנשים, שנתפסים כחכמים, כושלים בלשונם זה מצחיק. במיוחד כאלה שלא נתפסים כחכמים.
 
בד”כ אין לי בעיה עם תוכניות שכל מטרתן היא הצגתם של אנשים כמטומטמים. מועדון לילה עשתה את זה, ארץ נהדרת עשתה את זה וגם משחק מכור. הבעיה שלי מתחילה כשעושים את זה בצורה חובבנית, כשסרטוני המעבר מושקעים יותר מכל הטקס וכשתוקעים לי את משה דץ בשיר סיום שנשמע כאילו כתב אותו ילד קטן. כשאדיר מבטיח לי שהוא מתכנן לעשות את זה כל שנה, אני רוצה לבכות.
 
בחירת המועמדים שלא לדבר על המיקומים שלהם, לא היתה טובה. אני יודע שהם נבחרו ע”י הקהל בבית אבל מה לעשות שבקונטקסט של הטקס רוב רובם של המשפטים לא רק שלא הצחיקו, הם לא גררו אפילו בדל של חיוך.
 
היו כמה נקודות אור בטקס:
– רוב קטעי המעבר היו מצחיקים ובזכותם נשארתי לראות את הטקס כולו.
– פרס מפעל החיים לאלון מזרחי היה ההברקה של הטקס.
– לראות את פרץ מנסה לנאום באנגלית מצחיק בכל פעם מחדש.
 
אני מקווה שבשנה הבאה הטקס, אם יהיה, יהיה מושקע יותר וייראה פחות כמו חלטורה של הרגע האחרון.
 
בקטנה
– הפרסומת של מזגן טורנדו היא הפרסומת המעצבנת ביותר בעולם.
– השיר של ג`קו ומאיה לכוכב נולד 5 מדהים! השיר של טיפקס לאירוויזיון היה זוועה. למה לא החלפנו?

logo

Related posts

קדם אירו-ביזיון

לפני הקדם התראיין בועז מעודה לאחד העיתונים הגדולים וסיפר עד כמה הוא מרגיש נוח יותר על במה ועד כמה הוא נהנה יותר. בקדם עצמו זה לא ניכר. לאורך כל חמשת השירים בועז לא הצליח להפגין אפילו שמץ של רגש או חיבור למילות השיר. מה שגורם לי לתהות, מדוע החליטו לשלוח דווקא אותו לאירוויזיון? בועז...

מצעד תשדירי הבחירות - התשדירים הטובים ביותר

במקום החמישי - "תודה" (האיחוד הלאומי)על רקע תמונות כואבות מההתנתקות/גירוש ישנן כתוביות המודות לפוליטיקאים נבחרים. התשדיר מסתיים במילים "בלעדיכם, זה לא היה קורה".התשדיר פונה לקהל יעד מצומצם מאוד ולא מנסה להרחיב את מעגל הבוחרים של המפלגה. התמונות, שבוודאי מעוררות רגשות עזים אצל קהל היעד...

אין לנו ארץ נהדרת

פרופסור מרטין רביי בערוץ שתיים בקולו המונוטוני הסביר את פעולותיהם של רופאי ראש הממשלה. זו היתה אמורה להיות פרשנות להצהרה של דובר בית החולים ולמרות זאת את דבריו של הדובר הבנתי ביתר קלות. לא שזה משנה במיוחד, את ההסברים הללו שמעתי כבר 8 פעמים במהלך 3 השעות האחרונות ולא הרבה השתנה. כאשר יש...

0 Comments

  1. שרוני 18 12 בMay 2007
    הגב

    יפה! בהחלט מדובר בתוכנית לעוסה שלא
    מספקת לצופה אמירה חדשה כלשהי.<br>שכחת לציין את משחק הסטריאוטיפים בין אדיר מילר האשכנזי 1.90 לבין הפרנקית הנמוכה הפיקחית שמצליחה איכשהו , למרות הזלזול וההשפלות לקבל במה. <br>הקטע של משה דץ גם כן היה משחק של סטריאוטיפים – הקוקסינל סוף סוף הפך לגבר לאחר שהתגרש מהרוטווילר.

  2. ע ל ו מ ה 12 בMay 2007
    הגב

    יפה כתבת!
    כתבתי משהו קצרצר על זה אתמול, תוך כדי צפייה, בקומונה שלי. ובדיוק עכשיו לפני שהתיישבתי מול המחשב תהיתי אם לעשות מזה רשומה, ונזכרתי שהבלוג שלך הכי מתאים לזה וקיוויתי שאכן תכתוב על זה. היה נחמד שברגע שפתחתי את המחשב הגוגל-טוק כבר קפץ לבשר לי שהרשומה שביקשתי מוכנה. ומדהים שגם צלפת מילה במילה לתחושותיי. הפאטתיות של המשפטים שנבחרו, הסדר העקום שלהם המיקומים שלהם.<br>למשל כתבתי בזעזוע שמוזר שאלון מזרחי יצא רק מקום שני ועוד עם משפט ישן שמופיע בפנתאון המשפטים שלו מזמן והוא ממש לא שיא השיאים. ולכן גם אני עלצתי כשקיבל את פרס מפעל החיים!<br>וגם אני התפעלתי מרוב קטעי הקישור, ואכן הם אלה שהשאירו אותי שם.<br>גם תשובותך לתגובה לגבי סטראוטיפים נכונה בעיני.<br>לגבי שיר הסיום… אציין רק שהרגע בו נשברתי והחלטתי שאני הולכת לישון היה די בתחילת מועדון לילה כשהעלו את צביקה פיק להלחין את ההורוסקופ של בר רפאלי…<br>בוקר טוב.

  3. siv30 12 בMay 2007
    הגב

    למזלי אתה כאן 🙂
    אני אפילו לא אתאמץ למצוא את זה באינטרנט.

  4. התמ-ים 12 בMay 2007
    הגב

    אולי עלית כאן על סטארט-אפ
    תוכניות/ספיישלים בטלביזיה שהוצאו מהקשרם?<br>ע"פ מה שאתה כותב, אפשר לומר שגם הביצוע של אדיר מילר יוכל להתמודד על הפרס בעונה הבאה …<br><br>גילוי נאות: לא ראיתי, וכמו על הרבה תוכניות אחרות שלא ראיתי, אני מתעדכן עליהם כאן … ;-)<br><br>

  5. ביקורט 12 בMay 2007
    הגב

    הייתי מציין אם הייתי חושב
    שלזה הם כיוונו. בקטע של אדיר והסטנד-אפיסטית-ההיא-מה-שמה, אני חושב שהאמירה היתה דווקא לכיוון העובדה שכל סטנדאפיסט שמתחיל אצל יאיר לפיד מתקדם בסופו של דבר בצורה זו או אחרת, וגם שיאיר לפיד שולח אותם למשימות מוזרות ביותר (עדי אשכנזי עשתה מזה תוכנית מאוחר יותר).<br><br>בנוגע למשה דץ, כאן בוודאות הבדיחה היתה על הפרסומת בה השתתף דץ. אותה פרסומת לבירה שהסתיימה מילים המזוויעיות והשוביניסטיות "מי התגעגע לדץ?".

  6. ביקורט 12 בMay 2007
    הגב

    זה בערך השלב שבו גם אני פרשתי
    אבל אם לא הייתי מתכנן לכתוב על זה פוסט סביר להניח שהייתי פורש כבר בשיר של דץ.<br><br>קראתי עכשיו את מה שכתבתי בדיעבד… כמה שגיאות הקלדה, שלא נדע. מעתה אני אזכור שעדיף לכתוב מאוחר בלילה מאשר מוקדם בבוקר מיד אחרי שמתעוררים.

  7. ביקורט 12 בMay 2007
    הגב

    יישר כוח
    אין טעם לראות את זה. אדיר ניסה ליצור טקס אוסקר הומוריסטי אבל שום אוסקר לא שווה בלי הנאומים של הזוכים והזוהר שמתלווה לכל העסק.

  8. ביקורט 12 בMay 2007
    הגב

    אני מתחיל להסמיק (-:
    הסטרט-אפ ממש חביב, אבל אני בטח שיש מספיק מתמודדים הרבה יותר טובים (גרועים) מאדיר מילר.

Leave a comment