זו אכן אותה הארץ

אולי ארץ נהדרת מבינים משהו שאני לא קולט. אני רואה תגובות שונות בבלוגים ובטוקבקים של אתרים המדברים על התוכנית ואני נדהם. פרק אחרי פרק אנשים מתמוגגים מהמערכונים של “הבלוגריות”, “פילוס והחברה”, “אורי גלר” ואפילו מ”הטלנובלה הערבית”. על השנינויות הפוליטיות שלא לדבר על הכותרות המשעשעות של קיציס (שלטעמי מצילות את התוכנית) הם מתלוננים ללא הפסקה.
 
הנה ציטוט של תגובה מאוד מייצגת שקראתי:

האמת שבינתיים רק הבלוגריות, פילוס והחבר`ה, ואורי גלר
הצליחו באמת להצחיק אותי.כל השאר נורא חלש, בעיקר הפאנל עם קיציס.

ייתכן שמצאנו את הסיבה מדוע ארץ נהדרת הפסיקה להיות סאטירה נוקבת (אם אי פעם ניתן היה לכנות אותה נוקבת). הסיבה היא הצופים.
אם הרייטינג של התוכנית מורכב מאנשים  שנהנים יותר לצפות בחבורת צרפתים מפזזת בחצי עירום על המסך או בדיבוב קלוקל לסדרה ערבית, ייתכן שזה מה שמגיע לנו. למען האמת אני מאוד מעריך את חברי המערכת שמצליחים לשמור על מעט סאטירה פוליטית למרות הנתונים.

על אף כל האמור לעיל, אין שום סיבה לעשות לקט אחרי 4 תוכניות בלבד. על התוכנית של אתמול ארץ נהדרת מקבלת 0 עגול בסולם הביקור”ט.

הערות לסדר:
 
– ארז טל, אם ארץ נהדרת עושים לקט אחרי 4 תוכניות זה לא אומר שלך מותר לעשות אחרי 7. זה שאתה עושה תוכנית פעמיים בשבוע לא נותן לך זכויות מיוחדות.
 
– משתינים עלינו בקשת זה תאור רך מדי.
זה התחיל בעונה שעברה עם ה “5 פרסומות וחזרנו” שהפכו ל 15. זה המשיך באודישנים הבלתי נגמרים של נולד לרקוד. שלא לדבר על הלקט של ארץ נהדרת אחרי 4 תוכניות. מה יהיה בפעם הבאה?
 
– התוכנית של שי אביבי היא אחת מהיותר חביבות שנתקלתי בהן. מעלה חיוך, לא לוקחת את עצמה ברצינות רבה מדי והתסריטאים שלה בד”כ סוגרים את כל הקצוות בצורה חכמה. מגיעה לה ביקורת משלה אבל לא רציתי להשאיר את הרשומה הזאת ללא שום נקודת אור.
 
– הכותרת “ארץ נעדרת” היתה מתאימה לרשומה הזאת באופן מושלם. חבל שכבר השתמשתי בה…
 
 

logo

Related posts

פולישוק – עדיין בועטת

פולישוק - עדיין בועטת

בקשת החליטו לשחרר את הפרק הראשון של העונה השלישית של פולישוק ברשת לפני שהוא משודר בטלוויזיה. בעונות הקודמות כתבתי על פולישוק שהיא סאטירה במיטבה ואני שמח לציין שהפרק הראשון של העונה החדשה ממשיך את המסורת הזאת בגאווה.

ארץ מתדרדרת

קראתי פעם שמישהו כתב שארץ נהדרת היא תוכנית שמנסה למצוא את האיזון בין סאטירה נוקבת ברמה גבוהה להומור עממי שמטרתו בידור ותו לא. בעונה האחרונה (ואולי גם אחת לפניה) התוכנית מאבדת את הסאטירה שבה ואולי גם אותי כצופה.

פולישוק - סאטירה במיטבה

כשמישהו מזכיר תוכנית סאטירה אוטומטית עולה בראשנו ארץ נהדרת. המהדרין אף יחשבו על שבוע סוף והנוסטלגיים יזכרו את משחק מכור. מעטים יחשבו על מועדון לילה או ליאור שליין. בודדים בעלי יכולת הבחנה יזכירו גם את פולישוק. ששון גבאי משחק באופן יוצא מן הכלל את הפוליטיקאי רובי פולישוק שבדרך לא דרך...

0 Comments

  1. עכבר כחול מדבר 30 בDecember 2006
    הגב

    ולמרות שאני מבין את הכעס
    וזה אכן מרגיז לקבל לקט אחרי ארבע תוכניות, אני דווקא נהנהתי מהלקט, שהכיל המון קטעים שלא ראיתי…=P

  2. ללא שם 30 בDecember 2006
    הגב

    אני חולה על הביקורות שלך אבל ..
    הפעם הגזמת…

  3. ביקורט 30 בDecember 2006
    הגב

    אני מניח
    שגם אם הם היו עושים לקט אחרי חצי עונה, או אחרי עונה שלמה (כמו שנהוג) היית נהנה והיית רואה קטעים שלא ראית. <br>יודע מה, הייתי מקבל את זה אם היו אומרים מראש שמדובר בלקט, אבל בקשת כמו בקשת אוהבים להפתיע אותנו לרעה.

  4. ביקורט 30 בDecember 2006
    הגב

    אני מניח שזה עניין של השקפה
    אבל לבוא לביקורת חודשיים אחרי שהיא נכתבה ולומר שהיא מוגזמת זה קצת להוציא את הביקורת מההקשר שלה. <br>התוכנית האחרונה של ארץ נהדרת היתה משעשעת ומצחיקה לטעמי, זה לא סותר את העובדה שבאותו זמן זה היה שגוי לחלוטין לעשות לקט אחרי 4 תוכניות בלבד.

Leave a comment