החזה של עדי אשכנזי

אחרי שפגשתי את עדי אשכנזי לפני יומיים בעת שרכבה על אופניים, שתי דק` אחרי שחבר שלי סיפר לי שהוא חלם עליה בלילה, החלטתי שאני חייב לכתוב עליה שוב. אחרי הכל, לא כל יום פוגשים סלב באמצע טיול בנווה צדק.
 
על התוכנית של עדי אשכנזי כתבתי כבר בעבר, בתחילת העונה הראשונה. כמו אז, גם הפעם לא שכחה עדי להזכיר את החזה שלה ובכך נתנה לי הזדמנות מושלמת לשחזר את הכותרת (בשינוי קל, אחרי הכל התפתחנו) ולסגור מעין מעגל.
 
בפעם הקודמת התחלתי בהצהרה שהייתי מעוניין לחזור עליה: התוכנית של עדי אשכנזי היא אחת התוכניות המשובחות יותר שנראו על מסך הטלוויזיה הישראלי.

המעברים בין החלקים המערכוניים לחלקי הסטנדאפ היו מדוייקים, ראיונות הרחוב (מה שימי תבורי עושה שם כל שבוע?) היו במקום, עדי היתה תזזיתית ופטפטנית בדיוק כמו שלמדנו לאהוב אותה ואם זה לא מספיק, חברתה הטובה, מאיה דגן, היתה שם כשחקנית חיזוק.
 
עדי מקבלת קצת פחות מהציון שקיבלה בפעם הקודמת 9.5 בסולם הביקור”ט וזה רק בגלל שאני קצת כועס שהיא פטרה את חבר שלי ב “איזה קטעים”. עדי, כשאומרים לך שחלמו עלייך בלילה, לפחות תני חיוך, אפילו אם את שומעת את זה מ30 גברים ביום. למרות שכשאני חושב על זה, יש מצב שעוד היית מסטולה מהלילה ההוא כשפנאי פלוס צילמו אותך…

שמתם לב ש…
 סוף סוף הבינו שגיא פינס לא משחק טוב במיוחד, אז תפרו לו פרסומת לפי מידותיו. פרסומת שבה הוא לא צריך לומר אף מילה.
 דודו טופז בילה ראיון שלם עם לריסה טרימבובלר ולא ניסה לנשוך אותה אפילו פעם אחת. מסתבר שגם לדודו יש קווים אדומים.
 החברה באגד קינאו ב”שאסי וקלאץ”` והחליטו לקרוא לחברה שלהם “סטארט וסוויץ”`

logo

Related posts

הכל הולך אבל לא רץ

הכל הולך אבל לא רץ

"הכל הולך" מצליחה ונופלת באותה נקודה - היא לא סומכת על השחקנים שלה שיסחבו על גבם את התוכנית. נכון, ברשת הביאו קליברים ידועים ומוצלחים שאמורים למשוך קהל, אבל במקום לתת להם לאלתר מציבים אותם בסיטואציות בלתי אפשריות.

פולישוק – עדיין בועטת

פולישוק - עדיין בועטת

בקשת החליטו לשחרר את הפרק הראשון של העונה השלישית של פולישוק ברשת לפני שהוא משודר בטלוויזיה. בעונות הקודמות כתבתי על פולישוק שהיא סאטירה במיטבה ואני שמח לציין שהפרק הראשון של העונה החדשה ממשיך את המסורת הזאת בגאווה.

היפה והחנון 4 – בינתיים מאכזב

היפה והחנון 4 - בינתיים מאכזב

הפרק השני של תוכנית ריאליטי אמור להיות הפרק שבו אנחנו באמת מתחילים להכיר את הדמויות, את הדינמיקה ביניהם ולראות משימות מעניינות מצחיקות וכיפיות. רק חבל שהכל נשאר מעושה ולא אמין.

0 Comments

  1. מעיין אוטוטו חוקית 26 בOctober 2006
    הגב

    עדי עדי
    היא מתוקה.<br>פטפטנית ומתוקה.<br>קומפקטית-שטוחה ומתוקה.<br><br>ובקש ללריסה, יש דברים שפשוט לא עושים. <br>אחד מהם הוא לדפוק רוצח, ועוד אחד מהם זה לנגוע ביצור שדפק.

  2. ביקורט 26 בOctober 2006
    הגב

    פטפטנית, מתוקה
    וחביבה בהחלט. <br>בקשר ללריסה, הראיון צולם הרבה לפני הדפיקה, הוא רק נערך מחדש ושודר בשידור חוזר.

Leave a comment