קוקה דה שאסי
שתי פרסומות שהתחילו להופיע על מסך הטלוויזיה לאחרונה תפסו את תשומת ליבי. הפרסומת של ג'וי והפרסומת של ספרינג טי. בשתי הפרסומות מנסים לעשות את אותו הדבר בדרכים שונות. בשתיהן מנסים המפרסמים לקשר בין המותג לחוויות גדולות מהחיים. ההבדל בסופו של דבר, הוא בצורה שבה מגשרים על הפער.
בפרסומת של סלקום למסלול המשפחה שלהם, מוצגת פגישה בין אם אתיופית ששלחה את ביתה התינוקת לארץ ונשארה מאחור, לבין ביתה שכבר התבגרה ועכשיו היא חיילת. זה נשמע כל כך זול ולא קשור למה שהתרחש באותו רגע על המרקע שהרגש הכי חזק שחשתי באותו רגע היה כעס. כעס על סלקום שמנסה לנצל סיפור כל כך אמיתי וחם לרווח כלכלי.
מדהים איך האח הגדול אוכל את זמן הטלוויזיה, בעיקר כשאין יותר מדי מה לראות. בכל רגע פנוי עוברים לערוץ 20 והבלוג שוקט על שמריו כי מה כבר יש לספר כאן שלא סיפרתי באח הקטן?לשמחתי הרבה יש פרסומות שמעלות לי את הסעיף ומחיות לי את הבלוג אפילו אם זה רק לפוסט אחד (בינתיים). ומה עם בעלך?אחת הפרסומות...
עכבר כחול מדבר 5 ביוני 2006
אז ככה,
בקשר לפרסומת של חברת הביטוח (חחח באמת אני לא זוכר איזו..) אז אתה צודק. <br>ואגב, עלתה לי מחשבה: בטח שהם שומרים על האוטו כל כך! כי אולי חברת ביטוח זולה, אבל היא לא מטפלת בלקוח כשהוא צריך אותה!<br>(כמו כל חברות הביטוח אם יורשה לי להוסיף, שמתחילות להמציא תירוצים במקום לפצות)<br><br>בקשר לקוקה קולה, אז אני לא מסכים איתך. אני חושב שהפרסומת הזאת הייתה משעשעת, טיפשית, והזוייה. משהו שונה ממה שאנחנו רגילים. ולכן היא מוצלחת.<br>ואגב, המותג מופיע על המטבע אם אני לא טועה… רואים את הבקבוק של קוקה קולה מוטבע שם.
ביקורט 5 ביוני 2006
גם אם המותג הוטבע על המטבע
זה ממש לא היה בולט. אני בכל מקרה לא נהניתי מהפרסומת.
עכבר כחול מדבר 5 ביוני 2006
הוא לא היה בכלל על המטבע…
היום בבוקר הסתכלתי. זה לא היה זה…<br>העיניים הזקנות שלי משטות בי…