מועדון לילה – משחק מכור לאינסומנים?

ארז טל נוטה לאחרונה לקחת נוסחאות מצליחות, לשנות אותן טיפה, לשלב אותן ולהציג אותן כתוכנית בידור חדשה. ראינו את הסגנון הזה כבר בחפש את המטמון ואנחנו רואים את אותו הדבר במועדון לילה.
ההעתקה הבוטה ביותר היא ממשחק מכור (שבעצמה היא מעין טייק אוף של התוכנית “של מי השורה הזאת”). ארז טל יושב עם צוות קבוע של בדרנים, מציג להם כל מיני נושאים (או אנשים) והם מנסים לצחוק עליהם או איתם בכל דרך אפשרית.
 
בניגוד לציפיות שלי, הפינות השונות דווקא היו מעניינות. הפינה “5 דברים שלא ידענו על…” (מישהו אמר יאיר לפיד?) עם הספין הנחמד של “נחשו על מי אנחנו מדברים”. החפצים הקטנים (מישהו אמר של מי השורה הזאת?) עם הספין הנחמד של הנוסטלגיה. ראש בראש (מישהו אמר הכספת?)עם הספין הנחמד של הקהל והשלטים. ופינת השאלות מהקהל שבהחלט יש לה פוטנציאל אם תישאלנה שם שאלות יותר מוזרות מאלו שהוצגו בתוכנית הנוכחית.
במסורת חסרת העקביות של ארז טל עוד מתקופת “המוח”, מסקרן יהיה לראות אילו מן הפינות ישרדו עד התוכנית השניה…
 
מצוות התוכנית בלט לטובה עופר שכטר שהוכיח שהוא יודע להיות שנון ומוכן לעשות מעצמו אידיוט (גורי אלפי החדש?). מיה דגן הוכיחה שהיא לא יודעת לסיים בדיחה כמו שצריך וכפועל יוצא, לא יודעת להצחיק ולא מתאימה לתוכנית הזאת (מקווה מאוד שהיא תוכיח לי שטעיתי בתוכניות הבאות). ארז טל ושאר חברי הפאנל היו יבשים מדי ונותר רק לקוות שהם ישתחררו קצת וישתפרו.
 
מחשבה אחרונה: שירי מימון נראתה מלאת הנאה כאשר הסיעו אותה על הכיסא, מה שגורם לי לתהות עם הם יעשו את זה בכל תוכנית ואם כן, מי יהיה הראשון שיפול תוך כדי כך.
 
7.5 בסולם הביקור”ט. 

logo

Related posts

הכל הולך אבל לא רץ

הכל הולך אבל לא רץ

"הכל הולך" מצליחה ונופלת באותה נקודה - היא לא סומכת על השחקנים שלה שיסחבו על גבם את התוכנית. נכון, ברשת הביאו קליברים ידועים ומוצלחים שאמורים למשוך קהל, אבל במקום לתת להם לאלתר מציבים אותם בסיטואציות בלתי אפשריות.

פולישוק – עדיין בועטת

פולישוק - עדיין בועטת

בקשת החליטו לשחרר את הפרק הראשון של העונה השלישית של פולישוק ברשת לפני שהוא משודר בטלוויזיה. בעונות הקודמות כתבתי על פולישוק שהיא סאטירה במיטבה ואני שמח לציין שהפרק הראשון של העונה החדשה ממשיך את המסורת הזאת בגאווה.

מועדון לילה – נמוך ללא שינוי

מועדון לילה - נמוך ללא שינוי

ארבע שנים עברו מאז שמועדון לילה ירדה מהאויר. עכשיו היא חזרה ומיד בפתיחתה הוטחו בה ביקורות לא מחמיאות.

2 Comments

  1. dify 3 בMay 2006
    הגב

    ומה על ארץ נהדרת?
    כמה פעמים אפשר לראות לקט?<br>וכשאין לקט… איך אפשר להתייחס לנשים רציניות כסמל מין (ללכת מכות בבוץ???)<br>נגמר לכם הכוחות? קחו הפסקה… תפרשו בשיא, תשאירו אותנו עם טעם של עוד… חבל, השבועות האחרונים ממש הורסים את מה שהם בנו בהרבה כישרון

  2. ביקורט 3 בMay 2006
    הגב

    אני משתדל לבקר תוכנית אחת
    בכל ביקורת. את ארץ נהדרת ביקרתי כבר בעבר בבלוג הזה ולא ראיתי לנכון לבקר אותה שוב בשלב הזה (למרות עומס הלקטים והבטחות ה 5 פרסומות וחזרנו השקריות).<br>עם זאת קראתי ביקורת מעולה בבלוג אחר – http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=683654

Leave a comment