חפש את הרייטינג עם ארז טל

קצת הכספת (חידות ידע וסחר מכר עם עוזרים מהבית), טיפה סוף הדרך (משימות וטיפוסים), מעט היסטוריה וידיעת הארץ (בכל זאת, קק”ל), קורטוב של לרקוד עם כוכבים (הכוכבים כמובן, מה לא עושים בשביל רייטינג), טיפ טיפה ערוץ 1 (התקלות) והנה קיבלנו את חפש את המטמון – תוכנית הריאליטי החדשה של ארז טל.
 
ארז טל כרגיל מנסה ללכת על כל הקופה בתוכנית אחת כי הוא יודע שכאשר יורים לכל הכיוונים יש סיכוי גדול יותר לפגוע. הוא יצר ערב רב של חלקים שונים מתוכניות שונות וחיבר אותם יחד לתוכנית ריאליטי אחת בתקווה ליצור את ההתמכרות החדשה של הצופים בבית.
כהרגלו הוא מנסה ליצור נופך דרמטי לדברים שכבר ראינו אלפי פעמים וקיבלנו כסטנדרט בתוכניות ריאליטי אחרות, כהרגלו הוא מתלהב מהטכנולוגיה המתקדמת שניתן להריץ על כל מחשב 386 מימי תרפפ”ו, וכהרגלו הוא משגע את כולנו ומצליח לגרום לעם ישראל לחסום את כביש החוף ולמשטרה לבקש ממנו לגרום לאנשים להפסיק להגיע למקום המטמון.
 
למרות כל זאת, החידות שניתנו בתוכנית היו אינטילגינטיות ומהנות, המשימות לא היו מאתגרות מדי ועם זאת לא קלות מדי, התוכנית הצליחה לזרום כמו שצריך(מלבד כמה תקלות בהתחלה), וכמובן, היתה שם מירי בוהדנה על תקן הבובה (המשועממת והעצבנית) שליד המטמון. על כל זה היא מקבלת 9 בסולם הביקור”ט.

logo

Related posts

המיזם – דרושה עוד השקעה

המיזם - דרושה עוד השקעה

הרעיון מאחורי המיזם הוא דווקא נחמד. קחו יזמים והעמידו אותם בפני קהל "משקיעים" שלא באמת צריכים להוציא שקל מהכיס שלהם, אלא רק להחליט איזה מיזם שווה יותר ולתת לו 100,000 שקלים וירטואליים שאולי יהפכו לאמיתיים. הביצוע, לעומת זאת, קצת לוקה בחסר.

משחקי השף – דה-ווייס בגרסת הטעם

משחקי השף - דה-ווייס בגרסת הטעם

לא התפלאתי שרגע לפני שמשחקי השף עלתה לאוויר החליטו במאסטר שף להוסיף גם הם טעימה עיוורת. אבל לקשת אין יותר מדי ממה לחשוש. בשתי התוכניות הראשונות שלה משחקי השף נכשלת במקום הכי חשוב לתוכניות ריאליטי - לגרום לנו להזדהות עם המתמודדים ועם השופטים.

היפה והחנון 4 – בינתיים מאכזב

היפה והחנון 4 - בינתיים מאכזב

הפרק השני של תוכנית ריאליטי אמור להיות הפרק שבו אנחנו באמת מתחילים להכיר את הדמויות, את הדינמיקה ביניהם ולראות משימות מעניינות מצחיקות וכיפיות. רק חבל שהכל נשאר מעושה ולא אמין.

Leave a comment