משחק מכור, אבל מי קונה?

סקופ: לפני שבועיים שודרה תוכנית של משחק מכור שלא היתה לקט. אותי הם הצליחו להפתיע.
 
שבועיים לפני הבחירות, חברי הפאנל הבינו ככל הנראה שבמצב החומר שיש באמתחתם הם לא יוכלו למלא גם תוכנית רגילה וגם יום בחירות ועל כן פעלו כפי שכל בר דעת היה עושה – הם שידרו תוכנית לקט. תוכנית הלקט היתה מורכבת מ 2 או 3 תוכניות קודמות מאחר וגם לפניהם היתה, כן כן, תוכנית לקט.
 
למרות שמזה כחודש התקופה היא תקופת בחירות, נראה שמשחק מכור סובלת מעייפות החומר. הבדיחות שלהם שאמורות להיות שנונות לא פוגעות במיוחד והבדיחות היחידות שכן מצחיקות, אין בינן ובין הפוליטיקה דבר. עד כמה שאני נהנה לראות את גיל ריבה וליאור שליין מתנצחים ביניהם או את גורי אלפי מעווה את פרצופו, אני עדיין מצפה למינימום של שנינות פוליטית ולא רק כחומר רקע.
 
למרות שהפאנל מתרענן מדי תוכנית בשני “סאטיריקנים” אורחים,  הבדיחות הופכות עבשות. למרות שהפינות נעשות יותר ויותר קריאטיביות בכל תוכנית, הביצוע נעשה תפל. למרות שהעורכים משקיעים מאמץ של מעל ומעבר בעריכת התוכנית, החומר המצחיק באמת נמצא במחלקת הפספוסים שבאתר.
משהו כאן פשוט מתפספס.
 
מספר תהיות:
– אם עינב גלילי תמיד מריירת על גורי, למה הוא כמעט תמיד מפסיד?
– מה לכל הרוחות קרה לגיל ריבה? ראיתי שינויים בחיים שלי אבל זה כבר מוגזם.
– מעניין מתי אברי גלעד יבוא להתארח…
 
לסיכום – התכנית עדיין מופיעה אצלי ברשימת 10 התוכניות ששווה לעקוב אחריהן, אבל היא איבדה את ההובלה. הציון שלה הוא 7.5 בסולם הביקור”ט.

logo

Related posts

פולישוק – עדיין בועטת

פולישוק - עדיין בועטת

בקשת החליטו לשחרר את הפרק הראשון של העונה השלישית של פולישוק ברשת לפני שהוא משודר בטלוויזיה. בעונות הקודמות כתבתי על פולישוק שהיא סאטירה במיטבה ואני שמח לציין שהפרק הראשון של העונה החדשה ממשיך את המסורת הזאת בגאווה.

ארץ מתדרדרת

קראתי פעם שמישהו כתב שארץ נהדרת היא תוכנית שמנסה למצוא את האיזון בין סאטירה נוקבת ברמה גבוהה להומור עממי שמטרתו בידור ותו לא. בעונה האחרונה (ואולי גם אחת לפניה) התוכנית מאבדת את הסאטירה שבה ואולי גם אותי כצופה.

פולישוק - סאטירה במיטבה

כשמישהו מזכיר תוכנית סאטירה אוטומטית עולה בראשנו ארץ נהדרת. המהדרין אף יחשבו על שבוע סוף והנוסטלגיים יזכרו את משחק מכור. מעטים יחשבו על מועדון לילה או ליאור שליין. בודדים בעלי יכולת הבחנה יזכירו גם את פולישוק. ששון גבאי משחק באופן יוצא מן הכלל את הפוליטיקאי רובי פולישוק שבדרך לא דרך...

0 Comments

  1. חרגולית מצויה 22 בMarch 2006
    הגב

    צודק.
    רשומה יפה.<br>נהנתי.

  2. ביקורט 22 בMarch 2006
    הגב

    תודה רבה.

Leave a comment