אחרי הכל, זה לא זה

מה עושה תוכנית לייט-נייט לתוכנית ששווה לראות? כל מה שאין ב”אחרי הכל עם טל ברמן”.
 
כאשר אני מסתכל על תוכנית בשעות שלפני השינה, הדבר האחרון שאני רוצה לראות הוא דיונים בנושאי אקטואליה. טל ברמן ניסה ליצור תוכנית קלילה בנושאים שכבר נידונו מוקדם יותר במהלך היום, אך הוא כשל במספר פרטים בסיסיים:
1. הבדיחות שהיו שם היו בדיחות שכבר שמענו אלפי פעמים (חלקן כחצי שעה לפני כן במשחק מכור).
2. במקום להביא אורחים שיודעים לזרום, הוא הביא אורח שניסה להיות שנון אך האמירות שלו עברו מעל לראשי כולנו (גם של טל עצמו). כמו כן הוא טירפד באופן חוזר ונשנה  את הפאנצ`ים של טל ורמי (“הסיסמאות שהבאתם לא היו עוברות קורס של מבוא לקופירייטינג”).
3. לא היה בתוכנית אייטם של לייט-נייט. באותה מידה ניתן היה לשים את התוכנית בשעות אחר הצהריים, או מוקדם בבוקר והיא היתה משיגה את אותו אפקט.
 
התוכנית התקדמה לה באיטיות שמאוד לא אופיינית לברמן, וכללה מעט מידי נושאים. עקב כך, כל נושא נמרח על כ 10 דק` ובתוכנית שכל אורכה הוא חצי שעה זה קצת יותר מדי. התוכנית לא זרמה ונראה היה שטל ורמי עצמם הרגישו שהבדיחות שלהם לא כל כך קולעות.
 
נקודת אור שמצאתי בתוכנית היתה הכתבה של “דודו מהטלוויזיה”. זו היתה פרודיה נחמדה וקולעת על החד צדדיות של התקשורת בארץ.
גם הכתבה של אבי נוסבאום על עולם הדוגמנים היתה מעולה, עם זאת  היא היתה דומה יותר לכתבת חדשות מאשר לכתבה של תוכנית לייט נייט.
 
טל ברמן טען בתוכניתו של יאיר לפיד, שהתוכנית לא אמורה לייצר צחוקים רמים אלא רק להעלות חיוך, מעין תוכנית שנחמד לראות לפני השינה. חיוך לא יצא לי ממנה והדבר היחיד שגרם לי להשאר ער אחרי 10 הדק` הראשונות היתה העובדה שהתוכנית הבאה היתה “מי רוצה להיות יהודי” עם גיל קופטש (שזה, אגב, לייט-נייט משובח).
 
לסיכום, למרות חיבתי העזה לטל ברמן עוד מימי פרפר לילה, אני נאלץ לתת לתוכנית רק 5 בסולם הביקור”ט.

logo

Related posts

המופע של רדינק’ה ודבירבוש

המופע של רדינק'ה ודבירבוש

המופע של רד ודביר הוא לא הלייט נייט הטוב ביותר שראיתי אבל הוא טוב. הראיונות שם קצרים מדי ויותר מדי מוכווני קידום עצמי של המרואיינים. אבל מה שבאמת גורם לי לשוב ולראות את התוכנית פעם אחר פעם הם המערכונים בהתחלה והשירים בסוף.

אמבוש – אורב לחיך

אמבוש - אורב לחיך

אני אוהב תוכניות שנותנות לי הרגשה שהשקיעו מחשבה וזמן בלייצר אותן. שישבו וחשבו וצילמו וערכו ועשו הרבה בשביל שהתוצר יהיה משהו ששווה לי לראות. שטרחו והכינו מתיחה מורכבת החל מסיפור הרקע, דרך המתיחה עצמה וכלה בעריכה איכותית ואת כל אלו יש באמבוש.

האירוח התזזיתי של אברי

הדבר השנוא עלי ביותר בתוכניות אירוח הוא כאשר דוחסים יותר מדי אייטמים לתוכנית אחת. בתוכנית האירוח של אברי גלעד אתמול, ירדנה ארזי הופיעה בתור זמרת אורחת ולאחר מכן התיישבה להתראיין ולענות לשאלות שהוקלטו מראש ע"י אנשים שונים. לא היתה שאלה אחת שירדנה הצליחה להשיב עליה תשובה מלאה. בכל פעם נראה היה שיש...

0 Comments

  1. ביקורט 7 בFebruary 2006
    הגב

    אני עדיין מעדיף
    להסתכל על תוכניות חדשות שיוצאות מדי פעם. בין אם ב 10, ב 22, ב 11, או בכל ערוץ אחר.

  2. עכבר כחול מדבר 7 בFebruary 2006
    הגב

    אני כבר ממזמן עברתי ל10.
    כל הדברים הטובים שם.<br>בערוץ 2 יש כל מיני הפתעות מוצלחות (קצרים, רפי גינת, משחק מכור, ארץ נהדרת, מי רוצה להיות יהודי) אבל ערוץ 10 הוא בכלליות יותר טוב לדעתי.

Leave a comment