לא פועלת באופן עצ-מוני

כאשר אני צופה בתוכנית שאינה לקט, אני מצפה לראות חומרים חדשים. אם מדובר בתוכנית דרמה, אני מצפה שירגשו אותי. אם מדובר בתוכנית אקשן, אני מצפה שהמסך לא יפסיק לזוז. אם מדובר בקומדיה, אני מצפה לקבל לכל הפחות חיוך.
 
התוכנית קצרים מעולם לא היתה מקורית במיוחד. זה נכון שפה ושם היו כמה הברקות מקומיות, אך רוב המערכונים הן חיקוי חיוור של מערכונים שכבר נראו בתוכנית המקור או ברחבי האינטרנט. למרות זאת אימצנו את התוכנית לחיקנו.
התוכנית מתאימה מאוד לקהל הישראלי מאחר והיא לא דורשת ממנו להיות מרוכז יותר ממספר דק`. הפסדת  מערכון? לא נורא עוד מעט יתחיל מערכון חדש.
 
עם זאת נראה שעורכי קצרים סומכים יותר מדי על זכרונם הקצר של הצופים, אחרת אין דרך להסביר את העובדה שכבר ראינו כחצי מהמערכונים של התוכנית אתמול, על מסך הטלוויזיה שלנו. חלק מהמערכונים שודרו בתוכנית שעברה וחלקם שודרו במלואם חזור ושדר בפרומואים לתוכנית.
 
מאחר וכבר הכרתי את רוב המערכונים הגעתי למסקנה שהחלק היחיד שהצחיק אתמול, וגם היה מקורי לחלוטין, היו הפספוסים המשודרים בעת מנגינת הסיום. ועל פספוסים, רק יגאל שילון מסוגל להחזיק תוכנית שלמה.
 
לצערי, למרות חיבתי העזה לתוכנית, היא מקבלת 4.5 בסולם הביקורט ולו רק בגלל הזלזול בקהל.
 
***
הערה קטנה לדודו טופז – שרונה פיק מסוגלת להרוס לי את חוויית הצפיה לבדה, אתה לא צריך לעזור לה בריקוד.

logo

Related posts

הכל הולך אבל לא רץ

הכל הולך אבל לא רץ

"הכל הולך" מצליחה ונופלת באותה נקודה - היא לא סומכת על השחקנים שלה שיסחבו על גבם את התוכנית. נכון, ברשת הביאו קליברים ידועים ומוצלחים שאמורים למשוך קהל, אבל במקום לתת להם לאלתר מציבים אותם בסיטואציות בלתי אפשריות.

פולישוק – עדיין בועטת

פולישוק - עדיין בועטת

בקשת החליטו לשחרר את הפרק הראשון של העונה השלישית של פולישוק ברשת לפני שהוא משודר בטלוויזיה. בעונות הקודמות כתבתי על פולישוק שהיא סאטירה במיטבה ואני שמח לציין שהפרק הראשון של העונה החדשה ממשיך את המסורת הזאת בגאווה.

היפה והחנון 4 – בינתיים מאכזב

היפה והחנון 4 - בינתיים מאכזב

הפרק השני של תוכנית ריאליטי אמור להיות הפרק שבו אנחנו באמת מתחילים להכיר את הדמויות, את הדינמיקה ביניהם ולראות משימות מעניינות מצחיקות וכיפיות. רק חבל שהכל נשאר מעושה ולא אמין.

Leave a comment